• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Pernilla 25

sliQ:
    Jo, pirrigt är det men samtidigt helt underbart.
    Lustigt att vi ska op samma dag, ha samma typ av impl och lägga in dem på samma sätt.
    Var bor du någonstans? (har kanske frågat innan, kommer inte ihåg.)
    Själv så bor jag i Arlöv.

• sliQ

KickanF : So now it all make sense! Gud vad bra att man ev kan byta upp imp strl innan op!! Går ju hemma m 3 dl popcornkärnor i bhn. Inte helt omöjligt att jag lagt i lite extra.. hihi :)

Hoppas att det gått bra för alla nyopererade!!!
    HUR MÅR du som tyckte tittsen blev för små??? Hoppas att du blir nöjd när tumultet lagt sig!! Tror att förväntningar och medisiner får omdömmet ur spel. Lite kanske. JAg menar titta dig omkring och jämför lite. Nog har du ett par saftiga boobs??!!! ;) Bättre en innan antar jag?! - MEN jag förstår om du är ledsen!! Inte kul att göra ett stort ingrepp, betala en halv förmögenhet och sedan känna att man inte fått nått för "besväret"...
    puss på hjärtat! d ordnar sig!

• sliQ

halloj!
    jo jag bor i göteborg! spännade det här! och bra! du ska du gå med bh efter? HUr mkt skulle du fylla?

• Marran05

HEJ ISLA,

Jo jag var ju på min första LPG igår och det var SÅ SKÖNT!!! Man får hoppa in i en typ av kroppsstrumpa och sedan kör de runt med nått som ser ut som en avancerad "dammsugare" och detta gör man för att få igång blodcirkulationen på (i mitt fall) magen, men man kan även göra det på hela kroppen. När man gör detta så lossar man på hudens undre bindväv lite grann vilket gör att man kommer ner på djupet mycket mer än en vanlig klassisk massage. Hon som gjorde det på mig sa att ska man komma åt så djupt som man gör med LPG´n med en vanl massage skulle folk skrika av smärta. ÅHHHH Jag längtar redan till nästa gång !!
    Jag kände direkt efterråt att jag var mycket mer rörlig i magen än innan, så det hjälpte verkligen och nu kommer dessutom resterande av min sårvätska försvinna snabbare :)
    Man rekommenderar denna behandling som du säger även till personer som har gropig hud typ celluliter och även till bukplastikpasienter. Det är även många tjejer som gör denna behandling innan sommaren och då speciellt på magen för att få en snygg och slät mage och man frigör ju dessutom en massa slagg produkter innanför huden. PS! Jag har ju redan haft mitt bikini och BH RUS, men gud vad jag längtar till jag kan prova tajta byxor :)
    Kram Marran05

• sliQ

hmm.. är jag yngst här? alla verar ha fått barn..själv är jag 24..

• Marran05

ISLA, en grej till!
    Gå in på www.akademikliniken.se och klicka på medicinsk hudvård och Endermologie, så kan du läsa om LPG.
    När kan man förresten börja prommenera el cykla? vet du? Kram Marran

• ISLA

Marran05

Låter som du har haft det riktigt skönt...härligt.
    Nu kommer du säkert att tycka att jag e trög .....men om man har en mage som redan är platt, slät, utan celluiter, inget överflödigt fett och man redan är någorlunda rörlig i magen....då behöver man det inte, eller?
    Varför kan du inte ha åtsittande byxor, ärv det för att du har sårvätska kvar?
    Cykla väntar jag nog ett tag till med, men ute och går är jag varje dag nu(ingen direkt snabb tackt dock), fast när man kommer hem så är det bara och lägga sig och bli servad , för då är man helt slut.

• Jojjsan

Hallå sliQ!
    Nej du e inte yngst! Jag är 21 o har inga barn heller för den delen!

gaaah snart e det juni o snart e det operation!!!!!
    Måste ringa till kliniken idag för jag MÅSTE dit igen o prova!! hoppas dom har tid för mig bara..

Kram på er alla!!

• Marran05

Isla,

Ingen fråga är för dum här ellerhur!? :)
    Nej det stämmer man behöver inte gå på denna behandling, men de rekommenderade mig att göra det eftersom det påskyndar läkningen i mitt fall. Jo jag kan ha tajta brallor och det är nog som du säger att det borde vara okej eftersom man har en tajt gördel på sig också :) Så jag har det på mig idag för första gången :)
    Nu ska jag hämta mina små sötnosar. Vi hörs! Kram Marran

• Jengirl

Jag måste få lite råd.

Imorgon är det 30-års fest. Jag har världens snyggaste röda klänning, med halterneck. Jag skulle så gärna vilja ha den. Nu till saken, jag blev tillsagd att använda min sportbehå dygnet runt i 3 veckor. Sen ytterligare en tid på dagarna.Nu har det gått 3 veckor. Tror ni att jag vågar gå på festen utan den där sportbehån och ha min klännig?? Hur skulle ni ha gjort?

Svar på tråden Bröstförstoring