Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
algit: Tur att jag har Er alla att ställa frågor till! Tack!!! Skönt att veta att det man känner i brösten är "normalt" Det skummaste är nog när jag ryser..*skrattar* Det känns helmysko!
hej hej alla!
ja, det är verkligen underligt att våra resultat blir så olika!
men så tror alltså att mina bröst kan komma att bli större?!! när jag frågade min läkare vad som skulle hända med storleken när svullnaden lägger sig (eftersom jag absolut inte vill att de ska bli ännu mindre) sa hon att de kan minska typ 10%. och det kan jag ju säga att jag verkligen inte vill att de ska göra!!
ja, jag tror också att de kan bero på bröstkorgen storlek och sånt, men jag har ju faktiskt bara 75/80 runt. På sport bhn som jag har dygnet runt nu är det 75B.
det var lite överraskande att jag faktiskt kunde komma i några av mina gamla bhs, trots att jag lagt in 400cc. (dom heter Siltex Round High Profile). Nya bikinis behöver jag inte alls!
nu låter det som jag är totalt missnöjd med mina nya boobisar, och så är absolut inte fallet!! jag är så himla tacksam att allt gått så bra. de är så runda, fasta och fina! Jag har ingenting emot att visa mig naken längre (vilket gör min pojkvän minst lika lycklig:) )
men självklart skulle det inte göra något om dom blev lite större allt eftersom läkningen pågår. :)
det är nu 10 dagar sedan operationen.
ha det bra tjejer!
Hej igen sliQ:
Jag opererades också på Citadell, men av den andre läkaren Johan N. Eftersom jag höll på o velade mellan 2 storlekar, så gjorde de så att de beställde hem båda så fick jag bestämma mig på operationsdagen !!
ok vad bra! var det mycket skillnad på strlekarna du valde mellan?
Ska kontakta ringer honom imorgon! tack för tipsen!
Är det någon som vet när man kan börja använda vanlig bh efter en operation??
Elektra03
Det är så olika det där, sitter dina bröst på "rätt" plats så kan du helt klart använd dig utav en byglbh(om det nu var det du menade?). Jag har nvänt bygelbh från andra dagen, de satt på "rätt" plats redan då, dessutom är det var min läkare rekomenderade.
Hej!
Elektra03: Jag tyckte det var jätte obehagligt att ha bygelbh efter op. Min läkare hade sagt att jag kunde använda sporttop om jag ville. Det tog ungefär 1 ½ månad innan jag tyckte det var ok med bygel igen ;)
Lindistjejen27: Jag är 163 o väger 53 kg. Ja nu är man ju alldeles shopping galen när bikinisar o roliga toppar dyker upp :D :D
Det som jag tycker är lite knasigt :D är att när man fryser så blir brösten ännu kallare. Men det är ju inget ovanligt, så man får väl skaffa sig såna där värme kupor man hade för att inte få mjölkstockning :D :D Så tuttarna inte behöver frysa ;)
Gonatt på er allihop
Morgon tjejer! Jag har precis tvättat håret... Vilker pers!!! *skrattar* Allt tar ju en sån tid! I kväll åker äntligen min "tvångs" tröja av och jag kommer att se boobisarna för första gången!!!!!!! Det är ändå stor skillnad i dag mot för i fredags (op mig i torsdags)! Nu har smärtan vänt!! *jippiieee*
Hejsan :)
Är det någon som har några erfarenheter från Plastikkirurggruppen, eller Kirurgcentrum? Funderar på op där....:)
algit:
Jo, jag bor i Arlöv.
Jag ska opereras på PKC i Malmö.
Var op du dig?
Vad jag förstod av min läkare kommer jag oxå ha ett band efter op eller ev en sportbh el liknande.