Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Den 20 juni!!!
smultronsaga
Jag mådde bättre än jag trodde jag skulle göra, men det gjorde ONT kan jag säga dom första dagarna. Men det står man ut med
Klart du ska ringa din läkare om du har frågor! Du har ju betalat massa pengar för din op!
Jo jag vet.. ska göra det
Smultronsaga!
Vad tyckte du om Charles då?
Jag tyckte han var bra!
smultronsaga:
Hej Hej!!
Jag förstorade mina bröst på Victoriakliniken, BÄSTA kliniken måste jag säga! Känns inte som en klinik när man är där utan mer nått trevligt spa eller ngt :)
Jag gjorde det för snart 3månader sen, jag valde runda geléhallon.
Hur kändes det när du var på konsultation?
Själv så tyckte jag att Charles var helt underbar, trevlig och lugn. Han smittar gärna över det där lugnet på en och det tycker jag e bra, när man e nervös på operationsdagen.
Alla personal har varit super verkligen, dom har ringt flera ggr för att kolla så att allt går bra med brösten.
Ska du också vara där 07.00?
Min upplevese av allt detta har bara varit positivt :)
När ska du operera dig?
Lycka till :)
linslusen!
Jag hade också värsta spa känslan när jag var där! Inte ett dugg nervös var jag heller, allt var så lungt och harmoniskt! =o)
Personalen var verkligen underbar!
Elektra03:
Eller hur, så trevligt ställe.
Dom ska ju flytta snart va? till saltsjöboo...
Lyfte du dina eller hur var det?
JAg lyfte mina en aning jag med enftersom jag skulle ha så pass stora implantat och hög profil på dom.
Verkligen superställe, rekommenderar det till alla som ska operera sig :)
Jag tyckte Charles verkade skit bra verkligen, och det är sååå skönt att höra att alla andra tyckte det med!
Ja jag ska vara där klockan 07.00 på morgonen så får vi se när det blir min tur!!! Jag e så glad att det äntligen ska bli av!
Det roliga är att den dagen jag opereras så ska det vara med ett speciallist team från USA för att kolla hur Charles gör... Så många har aldrig sätt mina bröst tidigare ;)
Kom på en sak till... Hur länge tog det innan ni kunde jobba?
Jo, jag lyfte mina!
Fick du ankarärr eller?
Ska dom flytta?? Varför då?
Jag tyckte att det var fint där!