Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Smultronet:
ang. storleken så tycker jag att du ska försöka förmedla till din läkare vilken storlek du vill ha. Kanske ta med en bild. Eller en BH som du vill kunna "fylla upp" sen.
Själv är jag glad att jag litade på min läkare. Provade med 4,5 dl ris och tyckte att det blev bra. Då rekommenderade han att ta minst 550 cc. Gick från 80 A till 80 C, precis som jag ville. Är 165 cm o väger just nu 60 kg. Som min tonårstös sa till mig häromdagen (hon var rädd att de skulle bli för stora) att de ser ut ungefär som innan när jag hade push-up. :)
Det skulle stå smultronsaga.
hej har nu pratat med två olika kliniker.den ena förespråkade runda implantat och att lägga det framför bröstmuskeln.
Den andra kliniken sa att dom droppformade var bättre dom höll formen mycket längre och att det var bättre att lägga bakom bröstmuskeln. Man vet inte vad man skall tro när alla tycker så olika. men det blir ju klart ett mindre ingrepp att lägga framför bröstmuskeln. men jag har alltid trott att resultatet blir bätttre när man lägger in bakom.
hej jinna
Jag har droppformade gelehallon framför bröstmuskeln
Imorgon är det min tur, och hjälp vad pirrigt det känns! Ihh! :)
Hej tjejjer!
Äntligen har jag fått tillgång till en dator och internet. Jag opererade mej i onsdags förra veckan och mår strålande. Har inte haft speciellt ont faktiskt och är supernöjd med resultatet.
Jag har 500 CC koksalt. Har ingen känsel i ena bröstvårtan och nedåt bara, men den kommer väl tillbaka med tiden. På måndag ska jag tillbaka och ta stygnen.
Vill bara berätta att jag är så himla glad att jag gjorde detta! Ångrar mej inte en sekund.
Så alla ni som har era ops framför er och även ni som funderar på att göra en: Go for it!
Jag kör på nylonstrumpan... verkar bäst..haha!
Räknas 1 dl com 100 cc? Kanske en dum fråga....
japp 1dl 100 cc, 2 dl 200cc osv.
Tack... Då förstår jag!