• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Elektra03

Swing!

Tack så mycket för det svaret! =o)
    Var just på väg att ringa kliniken, nu slipper jag det.......

• Elektra03

Smultronsaga!

Jag har en dotter på 1 1/5 år, världens sötaste. =o)
    Jag sökte också på bröstoperationer och hamnade här, har inge planer på att gifta mig ännu....

• Elektra03

Mickaela!

Vad skönt att du mår bra.
    Jag ska ta mina stygn strax, håller på att sammla mod nu.....

• ISLA

Smultronsaga
    Jag har två barn (en tjej och en kille) och en blivande man , ska gifta mig i Augusti.
    Är jag den ände här som håller på att planera ett bröllop?

• sliQ

Smultronsaga: ogift 24åring utan barn å livskärlek...just nu ;) sökte på google efter bröstförstoringar och citadell å hamnade lyckligtvis här! kalas gäng verar vi vara dom hänger här ;) !!!

ska vi mötas upp i gbg? ..får läsa nåra sidor tbax tror jag...

• Gnägget

Mickaela

Vad skönt att det gick bra! Hur mycket la du in? Hur lång är du? För man har svårt att bestämma sig hur mycket man ska ta.

• smultronsaga

Hej igen!

Som jag förstått så har allas vägar bara mötts här av en sak... brösten! Jag är iallfall glad att jag hittat hit och att ni har löst många frågor som jag inte haft nån att fått svaren ifrån!

Provade med nylonstrumpor och popcorn igår...kändes lite roligt att gå till affären och köpa strumpor och 2 packet popcorn...Jag tyckte att det kändes bra med 3 dl, tror ni då att jag kommer att bli nöjd med 310 cc?

Jag vill verkligen ha en C och inte en B..

• Jengirl

smultronsaga

Du vet väl att inte läkare kan säga vad för strl du kommer få efter op. Alla är vi olika och alla strl blir olika på alla. Beror på hur man ser ut i kroppen. Jag trodde att jag skulle få full B, men på min sportbehå har jag C/D. Alltså större än vad jag trodde, och då har jag "bara" lagt in 295

• Mickaela

Gnägget: Jag la in 400 resp 370. Är 165 o väger cirka 60 kilo. hur mycket har du funderat på då?

Elektra03: Lycka till med stygnen =)

• Lindistjejen27

Hejsan tjejer! Känner för att skriva av mig lite.. Mådde skit i går! Har haft då lig aptit sedan jag op mig i torsdags.. Fick hög feber igår, bröster var tok svullna tänkte shit nu är något fel.... Så min läkare gav mig penicilin (3 om dagen i 14 dagar) o vips! I dag mår jag superbra!!! Så känner ni er hängiga eller frossa + feber så ring er läkare! Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite! Man vet ju inte vad som är "normalt" att känna efter detta ingrepp. Eller hur?

Svar på tråden Bröstförstoring