• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • algit

Hej jag kan för det mesta kan även ta mig till Göteborg ahr en syster där så är där rätt ofta.
    Som sagt inga jätte avstånd.

• Elektra03

Jengirl!
    Jag ska ringa kliniken imorgon och fråga vad det betyder...
    Blev nyfiken nu. =o)
    Jag skvallrar sen

• loppalina

Hej allihopa!

Välkommen smultronsaga Vad roligt att du hittade hit:) Jag hade bara bröstvårtor innan jag opererade mig :( Jag la in 380 cc och har i dagarna fått hjälp att prova ut rätt strl, det blev 70 E :o Jag är 163 o väger 53 kg.

Kickan F : Jag skall oxå på Maiden :D Kanske vi ses där :)

Det där med träff låter ju absolut toppen :) Jag vill oxå, bor utanför Göteborg.

• loppalina

Lycka till imorgon Kexet ;)

• smultronsaga

Tack.. Ni verkar verkligen vara ett gäng toppen brudar! Är ni alla mammor och kom in på det här forumet när ni gifte er eller?

Till Lopalina... Vad har du för slags inplantat och hur ligger dem mm mm?

• algit

Hej smultronsaga:
    Jag är 3 barns mamma.
    Hittade detta underbara forum när jag skulle operera mej och sökte på bröstförstoring på nätet.

Loppalina:Jag har numera oxå 70 E inte lätt att hitta bh !!!!! Har du några tips?
    Jag letatde idag efter en som man kan ta av banden på att ha under linnen och så nu till somaren fanns ingen i den storlekenn
    Nån hade haft men de får så få av den storleken så fanns inga .
    Ja ja jag älskar mina nya bröst ändå.Hahahaha

• loppalina

Gomorron!

Smultronsaga: Jag har 2 barn och hoppas på att bli gift en dag :D Snubblade oxå på en tråd här om bröstförstoringar.

Jag har vanliga silicon som ligger bakom bröstmuskeln.

Algit: Dem har en boutiqe i Göteborg som heter korsetten, där är dem toppen! Dem springer o du säger vad du vill ha ;) Jag fick tag på en bh som du kan delvis ta av banden, korsa i ryggen o halterneck men dock inte ta av banden helt. Märket heter After Eden,superskön ;) Känns inte att den sitter där!

Annars kan du ju prova bhar med 75 i omkrets, Lindex har 75 D.Lycka till i bh djungeln.

Nu skall jag jobba ha det så gott allihop ;)

• Swing

Elektra03 m.fl.: När det gäller Style 410 "anatomiska geléhallon" (cohesive gel)

FL=full height, low projection
    FM=full height, moderate projection
    FF=full height, full projection
    FX=full height, extra full projection

MM=moderate height, moderate projection
    LM=low height, moderate projection

Det finns alltså tre olika höjder på implantaten, F M och L. Det finns fyra olika projection (=är hur mycket dom "står ut"). Höjden bestäms bl.a. av avståndet från bröstvårtorna till nyckelbenet.

Mer info om alla storlekar och mått finns i en pdf-fil på tillverkarens hemsida
    www.inamed.com.

Hälsningar från ett par Style 410 MM 360g

• Mickaela

hej Allihopa!

Kom precis hem från kliniken, mår så bra =) .. Har inte haft speciellt ont efter att jag vaknade upp i går vid tolvtiden!!! Jag hoppas bara att dom inte krymper så mycket, jag är nöjd som dom är nu. Men min läkare sa att dom inte va särskilt svullna både igår och idag!!

MVH Mickaela

• KickanF

Smultronsaga:
    Jag är 3-barnsmamma (3 flickor t o m). Är förlovad för 3:e gången gillt, men har aldrig varit gift. Men än är det inte för sent. ;)

Loppalina:
    Ok, vi ses på Maiden då ! ska först på Sweden Rock nu den 11/6 o sen på U2 också på Ullevi den 31/7.

Svar på tråden Bröstförstoring