Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej
Vilken tur att du mår bättre nu då! Jag skulle ha blivit skit rädd!
Jag vet att man aldrig vet vad man kommer att få för storlek till slut... Jag oroar mig nog bara i onödan... Men men...
Kanske ska bara tänka på att allt kommer att bli bra när det väl är färdigt! I vanliga fall är jag ingen person som oroar sig speciellt i onödan men nu helt plötsligt e jag jätte nojjig över detta! Man har så mycket tankar som rör sig i huvudet och vill bara att tiden ska gå så snabbt att det snart e den 20 juni!!
Efter som alla andra har berättat lite om sig själva kan ju jag berätta att jag är en 25 årig ensamstående mamma med en dotter på 3 år. Närmaste jag har kommit en brudklänning är när jag var brudmodell på en brudvisning... och då känndes det ganska surt att inte ha en brudgum till...men roligt var det..;)
smultronsaga: Jag lade in 400cc resp 350cc (170cm 60 kg).. Tills i går såg dom ut som riktiga bomber! Men idag så kan man se hur dom kommer att se ut! Själv är jag 27 år och sambo sedan 8 år.. Inte heller varit gift.. Hittade hit när jag gjorde en googelsökning om bröstförstoringar..
Hej Lindistjejen27
Var det en vecka sen du opererade dig? Var gjorde du det någonstann?
Jag är 2-barnsmamma (2 pojkar) och ska gifta mig i augusti. Hittade hit när jag sökte på google om bröstförstoringar.
Nu är det mindre än 1 vecka kvar till min op. De ringde idag och gav mig tiden, ska vara där kl. 12.
Hade hoppats på att få en tidigare tid, men vad ska man göra, jag har iaf en tid.
Hur dags tror ni att op börjar om jag ska vara där 12?
Hade varit jättekul med en träff i sommar
Bor i Arlöv, men kan även ta mig iväg ngn annanstans, det är ju som sagt inga jätteavstånd.
Hej pernilla 25.
Jag skulle vara där kl 13 (på citadell oxå) opererades först ca 17. men det var nåt som körde ihop sig.Gissa om jag var hungrig !!!
Annars får man duscha med speciell tvål ,får lugnande piller ,ska skriva i några papper ,snacka lite med läkaren han ritar på dej skulle gissa på en timme.
Ni andra som opererat er på Citadell har ni fått papper på vad ni har?
Alla andra verkar få det.
Får man sina före o efterbilder om man vill?
Mickaela
Funderar på 400, vill att det färdiga resultatet blir 400 eller full C. Därför ska jag nog ta ca 410 eller 420, eftersom många säger att en del försvinner bakom bröstmuskeln.
Loppalina: Tack för tipset den butiken ska jag besöka när jag hälsar på min syster i sommar.
Jag har nån i 75 D men det flesta 75 är för stora runt om för mej eller blir när de töjer sig efter ett tag.
Man ska ju kunna ha en bh på det yttersta "knäppet " när man köper den.
Jag har köpt en 75 som jag sydde in, det gick bra ,men känns trist om man köper en dyr bh att behöva sy om den.
Lindistjejen: Men vilken otur du haft som blivit dålig :( Vad skönt att du känner dig bättre :) Lycka till med den fortsatta läkningen o hoppas att du blir nöjd ;)
Gnägget: Vad väger du och hur lång är du? Vad har du för strl på bh idag? Det är så mycket som spelar roll när man skall operera sig o vilken strl man får. Jag fick 70 E på 380 cc silikon.
Algit: Det var en fröjd att gå in i den butiken jag rekomenderar den verkligen ;) Just nu var det ganska utplockat på strl som 70 E o 75 D men det skulle komma in mer snart. Åhhhh vad jag längtar jag blir ju alldeles shoppoholic :D :D
Kickan F: Du ligger verkligen i när det gäller konserter ;) Som sagt vi ses på Maiden:)
Elektra 03: Hur gick det med stygnen?
Mickaela: Roligt att det gått bra :) Vad har du lagt in och hur mycket? Vart opererade du dig?
loppalina: jag har lagt in 400 resp 370 koksalt!! Kände tryggast för mig eftersom jag inte känner till dom andra implantaten särskilt mycket. Har några vänner som också har koksalt :) jag operarede mig på plastikkirurggruppen i stockholm, av Gabriella Sellaman. Är jättenöjd med allting!