• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • jinna

hej izadora.vad har du lagt in för implantat .och är det innanför bröstmuskeln . har du snittet under bröstet.

• jinna

hej izadora. har du lagt in implantaten under bröstmuskeln och snitt under bröstet

• Gnägget

loppalina

Jag väger ca 60-62 kg 167 lång. Vad hur lång och hur mycket väger du? När du fick så stor byst på 380. Har en liten A cupa nu.

• loppalina

´Hej Gnägget!

Jag är 163 o väger 53 kg. Hade bara bröstvårtor :D :D Lätt att skratta åt det nu när jag är så nöjd;)

• Mickaela

Imorse när jag reste mig från sängen, då sved det till under bröstet och höll i sig i det ena bröstet ett tag! Någon annan som vart med om det? Jag har inte vågat kolla på mina stygn, men kan det ha med dom att göra?

• loppalina

Hej Mickaela!

Det kommer att svida o sticka massor i snittytorna det är absolut inget konstigt. Nervtrådarna kommer att bilda nya vägar oxå. Så det kan kännas lite mysko ett tag. När det kliade på mina ärr så smorde jag in dem med fet salva för att inte klia ;) Kram loppalina

• Mickaela

loppalina: Okej då vet jag, jag blev lite orolig! Försöker att inte lägga mig i sängen, för det är endast då det gör ont. Att resa sig! Men idag ska jag nog åka till stan och shoppa lite nya toppar =) Kram

• piluttapinglan

Mickaela! Är det länge sedan du op dig hos gabriella? jag var själv där 25 maj hos henne jag tyckte oxå att hon var bra,vilken storlek fick du?

• piluttapinglan

är det bara jag som har ljud ibland från implantaten(koksalt) ibland känns det som det bubblar och blir varmt inombords,och ibland låter det? börjar bli orolig är ca:1 vecka sedan op nu, allt gick snabbt och bra,kom dit 11,40 åkte in på op ca 12

• Jengirl

piluttapinglan

I början så bubblade det i mina bröst, läkarn sa att det var luftbubblor ifrån operationsområdet. Nu har det försvunnit. Inget farligt

Svar på tråden Bröstförstoring