Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
linslusen:
Hej tjejen!!
Skönt att höra att jag valt en bra klinik, känns tryggt att veta att han är uppskattad. Får jag fråga vad du väger och hur lång du är?
Så du var en tuffing och valde större än han rekommenderade.. det tänker jag också göra!
Tusen tack för alla lyckönskningar! Jag är lite nervös men tror säkert att det går bra!
HEj Lindistjejen27!!
Hoppas att du mår bättre nu!!
Jag bor i västmanland precis på gränsen till dalarna. Hade jag bott 1½ mil längre norr ut hade jag bott i dalarna...
Var bor du?
blomman27 :
Hej Hej :)
Jo det är en suverän klinik, lite dyrare har för mig men först klassig service :) KÄnns inte som en klinik, mer som spa, får morgonrock, strumpor o tofflor hihi... :)
Jag är 159,57, ganska liten med andra ord.
Jo, jag sa till honom att jag vill ha stora, så nu har jag stora, tänkte att eftersom jag ändå ska lägga ner så mkt pengar så vill man gå därifrån nöjd o glad... Hur är du till kroppen?
Ska du vara där vid 07.00? Det kommer o gå jättebra, han är otroigt snäll o omtänksam!
Det kommer o gå jättebra...!
Lycka till :)
Linslusen: Hur mycket har du lagt in och vad hade du innan?
Isla,
Jag ska ha gördel i 6 veckor totalt, men de tre första veckorna hade jag det dag och natt och nu endast på dagen, men jag har köpt en skönare gördel på twilfit, som är mycket skönare :)
Konstigt att det är så olika besked om saker och ting :) Alla verkar rekommendera olika, men resultatet blir nog detsamma :)
Var på ytterligare LPG.behandl. igår och det är så mycket skönare än vanlig massage :) Skönt att du får vara hemma några dagar till med tanke på ditt jobb! Kram Marran
vaxad :
Hej Hej !
Jag hade vanlig b-kupa innan, la in 460cc och fick en Stor d kupa,dd, kan ha 70 Bhar...
Själv då?
Vaxad:
Menar att jag kan ha 70E bhar...hihi
sliQ
FL=full height, low projection
FM=full height, moderate projection
FF=full height, full projection
FX=full height, extra full projection
MM=moderate height, moderate projection
LM=low height, moderate projection
vaxad: Tack jag mår mycket bättre! Sedan jag fick pencilinet så vände allt! Jag bor i gävle.
Räknade precis alla mina bhar... 34st... Ingen passar nu!! Så det blir till att slänga alla! *skrattar* Så det blir en rejäl shopping runda snart!!! *hihihi*
linslusen:
Hej hej!
Så då kan jag se fram emot ett par sköna avkopplande dagar alltså.. SPA känsla låter underbart! *längtar redan*
Jag är 165, väger 55 så jag anses vara rätt smal, är framförallt ganska tunn på överkroppen.
460 låter rätt mycket på dej som är så liten.. Jag vill också ha stora bröst, tcker att det är klart snyggast! Men vill för den skull inte ha "Pamela" bröst, där går gränsen för mej
Jag tror att 400cc skulle bli perfekt!
Eftersom jag bor i norrbotten så ska jag på min konsultation dagen innan op, för att slippa resa fram och tillbaka, riktigt bra ordnat! så jag sover natten till op dagen på kliniken och ska opereras 07.00 på morgonen precis som du gjorde!
Jag ser verkligen fram emot att träffa Dr. Charles, har bara hört positivt om honom och enligt bilden på hemsidan så är han ju dessutom riktigt stilig..
Tusen tack för all uppmuntran, det värmer!