Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Far man stalla en liten fraga? Varfor ar det sa manga tjejer som, nar de val beslutat sig for att lagga in silikon, gor det med rage, dvs gar fran en B till D eller en A till C? Varfor ar det sa fa som gar efter ett sa naturligt resultat som mojligt och bara okar en storlek? Jag har sjalv haft tur, foddes med ett par ordentliga, men har en vaninna som har silikon. Jag markte inte ett skvatt pa henne eftersom hennes brost fortfarande var sma och helt prop till hennes smala kropp..
SYL
Jag har gått från en liten B till D-cupa, var utrustad med D innan jag fick barn, så nu är jag tillbaks hur jag såg ut innan och är superglad och nöjd med det !
ISLA => Ja det forstar jag!! Tankte framst pa de som ej fatt barn!
jag har i och för sig fått 2 barn men har alltid haft a-cupa som blev ännu mindre efter barnen. Nu har jag en b-cupa o är helnöjd, ville bara få lite bröst!
De ser helt proportionerliga ut till min kropp.
Endel vill nog ha stora bröst helt enkelt.
Vissa vill vad jag förstår passa på eftersom man ändå betalar en heldel.
Mickaela! Jopp det kändes jätte konstigt därför fick min stackars vettskrämda pojkvän offra sig tills jag vågade.
Han ställde upp för mig hela första veckan fast han var livrädd att det skulle göra ont,han var toppen!!
Gnägget! jag är 165 lång och lade in 340 på höger och 380 vänster(koksalt)
Är det någon med koksalt som vet hur lång tid det tar innan slutresultatet syns? är det stor skillnad innan?
Mickaela! jag vande mig snabbt vid massagen nu masserar jag framför tvn, i bilen mm...har blivit "tuttfixerad" säger killen*ler*
ska du oxå plocka dina stygn efter 12 dagar??
SYL:
Hej hej!
Jag har alltid varit faschinerad av stora bröst, är nog mer bröstfixerad än många killar har själv dessvärre aldrig fått mer än liten b-kupa... så nu äntligen vid 27-års ålder har jag råd att utföra min operation, jippi
som jag har längtat efter i 10 år..
Att bara öka en storlek är inget alternativ, precis som blåsippa sa att när man ändå betalar för det så är det viktigt att man blir nöjd.
Men jag tror faktiskt att det är rätt många som bara ökar en storlek, fler än man tror, men dessa gör sej inte hörda, vill inte sticka ut och är mer än nöjda med sin b-kupa
Hur som helst så tycker jag att detta är helt upp till var och en och väldigt individuellt, men det är en intressant tanke..
Ha en riktigt skön helg!
linslusen:
Hej!!
Jag opererade mig i Örebro,hos Per-Erik Janson den 23:e maj.
Stygnen tas efter ca: 2 veckor.
Opererade du dig på Victoria kliniken?
Är du helt nöjd med storleken?
piluttapinglan: haha, ja det är klart man blir tuttfixerad =) Jag tycker mest att det är obehagligt att massera under, är rädd att stygnen ska gå upp.
jag ska ta mina stygn efter 13 dagar. Idag känner jag mig jättepigg och ska på inflyttningsfest, har sluat knapra smärtstillande. =)