Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Linslusen!
På lördag är det fyra veckor sedan min op.
Jag har inget emot att ha runda bröst, vill bara ha ner dom lite grann så som jag beskrev det. Har kollat på efter-uppföljningsbilder på bröst som liknar mina just nu och deras bröst har sett mer naturliga ut, fått rätta bröstlooken efter ca 8 månader. Det tar lite tid antar jag, hoppas att dom formar sig mer som jag vill ha dom så småningom.
Just nu så ser dom lite lustiga ut i profil ,bara när jag är naken alltså. Med kläder ser dom helt OK ut!
Kolla på bilden 1week post op! Det är lite grann så som mina ser ut från sidan. Mera fyllning upptill eftersom implantatet ligger för högt just nu. Ifall ni inte förstod vad jag menade förut!;)
www.implantinfo.com/photocenter/visitors/13t/index.html
Alltså bilden som visar tuttarna i profil!
Inte framifrån! ;)
Izadora Ligger implantatet innanför bröstmuskeln
Blomman 27 Jag opererade mig för 14 veckor sedan.
Hallo! Är det några från gästrikland eller dalarna här?? Jag är från dom trakterna... Skulle vara roligt att veta!
Izadora: vad lade du i för profil? var opererade du dig? vad hade du innan (aa?)
har ca 50 ml idag och var nere igår så nu blev d 325 m mellanprofil. (MX tyckte jag det såg ut som att han skrev..)
först skulle jag haft 300 m lågprofil.
Elektra: mx innebär det att d står ut massor ? han sa att jag skulle ha samma diameter som på d m låg profil men att de extra 25ml läggs utåt.
25 ml är väldig lite och jag vill ha en profil på bröstet som at konkav på "ovansidan" och konvex i under..
nån som vet om min läkare förstod det..
Jinna! Jag har implantaten bakom bröstmuskeln. Inte helt utan delvis om man skall vara noga. Det är det som är det vanligaste vad jag förstår.
sliQ! Jag har runda geléhallon, opererade mig i Linköping, Hade 75A innan.
Izadora:
Checkade bilderna, vet exakt vad du menar, mina såg ut så också så ut i börkan första veckan, jo det är en lång process, det har gått snart 3mån för mig och dom ändras fortfarande lite,Från nyckelbenet till där brösten börjar är det ca 4cm..dom sitter högt uppe det tycket ja e snyggt, se jättebra ut, har bröst ner till så klart :) Min form ser ut som bröst nu i profil, de tar ett tag tills det formar sig, speciellt om du har bakom bröstmuskeln som jag :)
Hur har det gått brösten? HAr du fortfarande ont o så?
Ha en bra dag !!
Isla
Tack för ditt svar!
Jag har också hört att man hellre ska ta lite större eftersom att de "försvinner" lite när man lägger dem bakom bröstmuskeln. Så du la in 375 för att få D? Ja det är inte lätt detta... min önskan är att få 400, men jag får helt enkelt prata med Charles, det löser sej nog.
En fråga till bara, får / orkar man ta vanliga promenader dagarna efter op? Om inte, när får man börja med det?
Tack till alla som är snälla och svarar,
Kram på er!