• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Elektra03

Loppalina!

Det gick jättebra!!
    Trådarna var över en decimeter långa, drog dom genom hela bröstet - 6 st!!!
    Det kändes lite olustigt, var alldeles skakig när jag gjorde det men det gjorde inte ont alls....

Nu är det gjort iallafall, skönt!

• loppalina

Hej!

Vad roligt Mickaela då tycker du oxå att det var värt all smärta ;)

Elektra03: Vad läskigt det låter :o Jag hade nog inte vågat. Vad du är modig :)Jag hade självupplösande stygn så jag behövde inte oroa mig för dem.

Nu skall jag slänga mig på sängen o kolla på film och grisa i mig godis :D Är ledig imorgon så ha en skön dag allihop ;)

• linslusen

Electra03:

Hej hej !!
    Så nu har du tagit bort stygnen, hur kändes det? JAg tyckte det gjorde svinont..aj aj!!
    Nu gäller det bara o tejpa 6-12mån...

HAr du ont fortfarande eller känns det bättre?

Ha det bra :)

• vaxad

Hej!!
    Har varit och shoppat två nya bikinisar idag med min mamma!!
    Är så kul att handla när man har lite att fylla upp med!!
    Har handlat lite på en höft eftersom jag fortfarande har "bandaget" på mig!!
    Är rätt trött i ryggen nu och längtar verkligen till att man kan sova på sidan igen!!
    Skulle få sova på sidan efter 4 veckor, känns som en evighet till dess!!
    Hur långt tid tar det innan brösten faller på plats?
    Är det någon här som har ammat efter att ha opererat sig??
    Först tänkte jag vänta med att operera mig tills jag hade fött barn, men man vet ju aldrig när det blir, så jag slog slag i saken och gjorde det nu.
    Vet inte om jag har skrivit det tidigare, men jag är 25 år gammal, så man kan ju faktist få barn ett bra tag till...
    Oops, det blev visst ett lååångt inlägg...
    Känns skönt att skriva av sig lite ibland, är in här och läser varje dag ibland flera gånger, den här sidan är lite som ett gift... Brukar inte skriva så ofta, tog visst igen det nu!!!

Kramisar på er alla!!!!

• algit

Jag undrar ,Varför ska man tejpa så noga och så länge under brösten när man inte behöver tejpa alls under armarna?

• linslusen

Algit:

Man behöver väl visst tejpa under armarna.
    Min kompis gjorde det eftersom hon blev tillsagd o göra d..
    Kanske olka för olika läkare.. det skiljer ju sig jättemycket, vissa saker iallafall....

• algit

Linslusen: Jaha olika det oxå!!!
    Nej jag skulle inte göra nåt sa han till mej.
    Vaxad :visst är det uuunderbart att handla
    jag får skärpa mej vill handla varje snygg topp eller bh jag ser.

• Elektra03

Linslusen!

Det gick otoligt bra att ta bort stygnen, det kändes lite läskigt att dra dom genom hela bröstet, men det gjorde inte ett dugg ont. *Puh*

Jag är lite öm fortfarande, men det blir bättre och bättre! Käkar inga värktabletter längre, så det kanske är därför.....

Att hålla på att tejpa så länge känns lite drygt, men man vänjer väl sig....

Jag var hos en läkare för en annan grej i veckan, jag skämdes som en hund när jag var tvungen att ta av mig tröjan och alla tejbitar stack ut under sportbhn- Undra vad han tänkte?! Jag hade ju inte tejpat så snyggt om man säger så.

• Elektra03

Tycker ni att ni blivit lite extra fåfäng sen ni opererade brösten??
    Jag gick till frissan 2 dagar efter, handlade massor av nya kläder, köpte brun utan sol, ska göra lösnaglar imorgon....

Vad ska det bli härnäst??

• algit

Elektra03.
    Jag är lite så med har ändrat frisyr ,ska oxå fixa naglar, är extra noga med vad jag sätter på mej och vad jag äter.
    Knäppt? Vet inte jag tycker om att se så bra ut jag kan.

Svar på tråden Bröstförstoring