• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • ISLA

Angående träff i Juli så kan jag på vardagarna också, jobbar oregelbundna tider. Så kom med ett förslag någon .

• KickanF

ISLA:
    Var det i Halmstad du bodde ? Här är ju folk ifrån Malmö, Helsingborg, Halmstad och Göteborg. Vi kunde kanske träffas någonstans längs kusten... Halmstad eller Helsingborg ?! Någon som har förslag. Ang. datum så kan jag alla utom 9/7 då vi ska se Iron Maiden.

• sliQ

jaha men då kommer du ju t gbg ;)

kan närsom i juli

• KickanF

Ja, för min del går de lika bra att träffas i Gbg. Är ju hälften göteborgska. ;)

• KickanF

LYCKA TILL imorgon Kexet !
    Det blir säkert super.

• ISLA

Kan alla på vardagarna? I.s.f vad säger ni om 4, 5, 11, 18, 19 eller den 20: onde? Någon dag där som passar alla?
    Ja, jag bor i Halmstad och för mig spelar det ingen jätte roll var vi träffas, det är ju inga jätte avstånd det handlar om .
    KickanF, min blivande ska också gå på I M, kul.

• KickanF

4 och 5 kan jag, de andra jobbar jag. Men har problem med barnvakt då eftersom gubben jobbar hela juli. Därför är helgerna lättast för mig. Kan du ingen helg alls i juli ? Ja, det kan bli knivigt ibland att komma loss när man har gubbe o småbarn att ta hänsyn till.

• ISLA

Jo det kan jag nog....den 10 och den 17: onde kan jag förmodligen.

• Jengirl

Elektra03

Vad det står för har jag ingen aning om
    Jag har MF , jag vet att det implantatet är "full" alltså helfylligt om du förstår vad jag menar. Jag hade ju knappt nå kvar av mina bröst efter ammningen..

• KickanF

OK ISLA:
    Vi för höra när de andra pinglorna kan !

Svar på tråden Bröstförstoring