Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Smultronsaga:
Fråga på du bara :)
Ja, jag kan köra bil, jag kan göra allt nu, känns som om jag alltid har haft dom om man säfger så :)
Jag hade svårt o komma upp ur sängen vilket vi alla känner till, svårt o tvätta håret(min kille fick tvätta o styla d)
Hade svårt o dra på mig byxor o sånt, men det gick över ganska fort.
Jag ringde till kliniken hela tiden för att få svar när jag undrade varför det kändes konsitgt te.x i västra bröstet osv...Men jag hade inte ont alls, värkte inte, hade bara "träningsvärk" kändes det som :)
Men nu är allting jättebra, mjuka, runda och fina :) Precis som jag ville ha de.
Ska du ta Charles försäkrning mot kapsellbildning?
Elektra03 :
Okej, bor du långt härifrån eftersom du ska ta bort dom själv? Jo trådarna var jätte "hårda" konstig material..
Har dom ringt dig o så, för o fråga hur det går med dina bröst o så?
Mig har dom ringt massor med gånger...
Vet en tjej som hade jätteont 2-3veckor efter opn, anledningen till att hon hade haft ont var att implantatet skavde mot revbenen, så hon åkte tillbaka till kliniken och fick starka värktabletter och nu e brösten hur bra som helst... :)
Ok... Ni e verkligen gulliga!
Ja jag tog den där försäkringen, tycker att det e lika bra! Så har man den!
Vad tog du för storlek då på dina anatomiska? Jag ska oxå ha det.
Ska ut och leka lite med dottern om ni undrar varför jag inte svara på ett tag! Hoppas ni e kvar senare... Då kommer 1000 frågor till.. ;)
Ja, jag bor i Umeå!
Dom har aldrig ringt mig, men jag var på återbesök förra veckan...
Drar man bara ut trådarna eller hur gör man?
Elektra03 :
Okej, det var Eva som tog bort mina "trådar" hehe, hon drog bara ut dom, gjorde svinont tyckte ja!! HOn hade en pincett liknanade sak som hon drog ut dom med.
Sen efter det tvättade hon dom rent med sprit o och la på nya tejp, sen så var det klart :)
Det gick väldigt snabbt..
Neeeej säg inte sådär!
Nu kommer jag inte våga dra ut dom!
Fast jag har väl inget val! =o)
Nej, nu ska jag på stan och prova lite snygga bikinisar!!
Ha det bra idag tjejer!
Elektra03 :
Tack det samma!!
O du, det kommer o gå bra o dra ut som ska du se :)
Hej Pernilla 25:
Jo nu efter 13 v. känns det hur bra som helst.Har tom börjat att styrketräna igen.
Brösten känns mjuka o är supersnygga.
Hej igen!
Blev ni alla nöjda med storleken? Många jag hasr hört eller läst om har blivit det men många tycker att de blev för små?!
Jag vill inte ha för stora tuttar som inte ser bra ut på min kropp, men samtidigt vill jag ha ett par ganska stora nu när jag ändå ska göra det...
Jag har börjat tänka mer och mer på att tänk om jag blir besviken för de blir för små? Jag har som sagt 75 b i bh men när man mäter är det nog inte det utan en A. Jag vill ha en stor C. Utav era erfarenheter tror ni att det räcker med 310cc? Han skulle lägga den under muskeln..
Ja jag vet inte... Är det nån mer som kände så här inför eran bröstförstoring?