Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Pernilla 25:
Jag var också nervös för hur man skulle må när man vaknade o hur ont det skulle göra osv. Men det gjorde mindre ont än jag trodde. Det jobbigaste är att ta sig i och ur sängen. Då var man inte så kaxig. Man får ju mkt smärtlindring också. Utan den hade det nog gjort ont med stort O. Och så var det som ssk sa att man har ju kanske en annan smärtgräns om man fött barn. !
Det är väl som man säger: Vill man vara fin får man lida pin!
Samtidigt så är det värt all ev smärta att äntligen få känna sig riktigt kvinnlig i.a.f så är det så för mig.
Hej tjejer!
Har aldrig varit med i detta forum tidigare men blev tipsad utav en vän att man kunde få svar på många frågor! Jag ska snart förstora min bröst på Viktoriakliniken. Ska sätta in anatomiska gelehallon. Är det nån här som gjort det samma och vill dela med sig med lite erfarenheter!? Kram
Hej smultronsaga. Välkommen till ett kanonbra forum. :)
Hej smuultronsaga
Jag har anatomiska gelehallon. Så fråga på om det är något du vill veta..
Isla
Det hade vätskat sig på ett av mina ärr i början. Jag fick tllsägelse att hålla torrt och kanske byta tejp lite mer ofta.
Jag byter tejp en gång i veckan. Jag tycker det känns fräschast så. Så kan man tvätta rent och låta torka lite innan man sätter ny.
Tack!
Hur länge sedan var det du gjorde dina? Är du nöjd? Vilken storlek före och efter? (om man får fråga..) kram
smultronsaga
Jag gjorde mina för 3 veckor sen. Jag är supernöjd. Jag la 295, jag hade nog innan en utammad 75B.
Hur mycket ska du ha? har du fått barn?
Välkommen hit smultronsaga !
Det är helt rätt det din vän sa, här kan man verkligen få svar på sina frågor. Och dessutom råd, stöd och tips ifrån tjejer som är i samma situation och det är toppen !
Hej igen!
Jag har en dotter på 3 år. Mina bröst har alltid varit små. Har 75B på bhar men mer än en A kupa har jag inte om man e noga och mäter... Jag vill ha en c kupa när detta är över så jag ska lägga in 310 cc. Svårt för dig att veta nu kanske men vad tror du att du fick för kupa? Har du blivit tillsagd att ha sportbh nu?
Kram