Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hello Girls! Nu har jag äntligen mina "nya" booobisar! Jag operarade mig i torsdags kl:11.00 blev det.. Måste säga att jag mår superbra! Jag har diskat, plockat med tvätt osv.... Det blev 400cc i högra 0 350cc i vänstra bröstet (Jag var en jätteliten A). Har inte sett dom ännu.. *nyfiken* Jag har stygnen i armhålan så jag har kunnat tjukvikat lite.. Är nöjd!
*Jippieee* På måndag får jag se dom riktigt!
Hej!
Grattis Lindistjejen o Farida Vad roligt att ni blev nöjda :)
Själv är jag supernöjd med mina :D Var inne till en liten underklädes boutiqe och fick hjälp att prova ut rätt storlek nu när jag tycker att mina fallit på plats.
Oj vad paff jag blev när jag fick rätt strl på bhn:0 Två srtl större än jag trodde. Så nu när jag har rätt strl så fick jag en 70 E med mina 380cc silicon.
Så nöjd o glad åkte jag hem med 2 nya underklädes set :D
Ville bara dela med mig av min glädje kram till er alla ;)
Hej alla !
Grattis ni till era nya bröst kul att allt gick bra.
Men visst är det konstigt att vi blir så olika.
Farida: Jag gick upp två cup storlekar med 350 till 70 e.
Konstigt att du bara gått upp en med 400.
men det kanske ändrar sig när bröstmuskeln ger med sig.
Eller så beror det så mycket på hur bred bröstkorg man har.
Mamma till 2: Klart du kan träna ta det lugnt med bröstmusklerna bara.
Jag har tränat typ hela tiden gått hur bra som helst.
Jag är alla fall så nöjd med mina det är så skönt att ha bröst igen.
Lindistjejen27:
Vad menar du med att du inte har sett dem än? det kan ju inte vara så svårt. Använder du sportbh eller ngn typ av band?
Kan inte de som har snittet ngn annanstans oxå tjuvtitta el?
Jag verkar kanske okunnig men jag har inte gjort min op än och vill veta så mycket som möjligt innan det är dags.
Vilken typ av impl la du in? framför/bakom bröstm.?
sliQ:
Jag är bara 1 år äldre än dig om ens det, fyllde 25 i mars. Har 2 barn dock.
Pernilla 25:
Det är väldigt olika hur man har efteråt. vissa blir helt intejpade och kan inte se,jag fick ett resårband med kardborre som jag kunde ta av o på själv.
Så jag kunde titta.
Detta är för att brösten inte ska hamna för högt.
Men läkarna har olika sätt alla.
Pernilla var skulle du opereras?
Bodde du inte i Arlöv?
Jag bor i Åkarp.
pernilla nu är det snart dags!!! åhhh så himla härligt!!!
Sitter och överväger min strl. Efter en helg i sällskap mett ett gäng vänner var alla (omvetandes av de andra) eniga om att jag kan lägga i mer än 300 (hade mina popcorninlägg). Känns nice för man går å tänker aå himla mkt på det här å vänjer ju sig vid storleken. men nu vet man att det ser fullt naturligt ut. hmm en av mina bästa manliga vänner upptäckte det knappt. och han är den som varit mest emot en operation eftersom han tycker att små bröst är det vackrase och att mina tydligen är riktigt välskapta.. =)
så nu lutar jag åt att lägga i 310 lr kanske 320..
algit & isla: tror ni att cosmo har ett lite lager så att jag ev kan byta upp lite innan operationen?
eftersom jag har på mina inlägg dagligen så är det ju inget impulsbeslut. Dessutom är det skönt att slippa lösa turen ner till landskrona.
Pernilla 25: Jag har en "tröja" på mig som är en tillklippt gaslinda (slutar nedanför brösten). I mellan brösten så ligger det stoppning + att jag har en linda över brösten..Så dom är riktigt inlindade ännu. I morgon ska allt utom lindan över brösten bort! Eftersom mina stygn ligger i armhålan så kan jag lyfta på tröjan o tjuvkika lite (inga stygn uder brösetn).
Något jag märkt är att det "bränner" på olika ställen för varje dag som går... I går var det vänster bröst i dag under högra bröstet... Fler som kännt så?
loppalina: Tack!!! Ja det ska bli spännande att se vilken storlek jag kommer att få! Verkar variera rejält fast man har lika mycket i! Hur lång är du? O vad väger du? Jag är 170 cm lång o ca 60kg.. Jag lade in 400cc resp 350cc silikon...
Hej sliQ:
Jag vet inte du får ringa och fråga , men nåt "lager" borde han ju ha.
Han sa att jag skulle ringa honom innan om jag ändrade mej angående storlek.
Lindistjejen:Den brännande känslan är nervtrådar som letar tilbaka.
det har vi nog alla känt helt normalt.
Det kommer och går.