Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Ska tillägga att jag inte får använda bygel behå eller push up..
Hej Jengirl!
Roligt med fest!! Jag skulle ha haft klänningen utan bh! Om det har gått 3 veckor nu så..och sen spelar det nog ingen roll för det rör sig ju bara om en kväll!
det e ju inte precis en heeel dag du ska gå utan..
Så jag tror att det e nemas problemas!!
Ha det så kul på festen imorn nu!!
Jojjsan
Tror du? Åå jag blir så tveksam.. hmm törs jag? tänk om nån knuffar till mig på dansgolvet med nån arm eller nåt, så vrider det sig?? hjäällpp tänk att det ska ta sån lång tid innan man får visa vilka snygga tuttar man har
Har du op dig?
Jengirl
hmm svårt det där..men jag tror inte det e nån fara! det har ju ändå gått 3 veckor nu så det e ju inte helt "nytt"
Och hur ofta händer det att man får en armbåge på bröstet? haha du får dansa lite i utkanten på dansgolvet o inte mitt i smeten så går d nog bra!
Nej jag har inte opererat mig ännu..ska göra det i juni o skulle ju ha likadana implantat som dig ju! haha remeber?
sliQ:
Hej :)
Nej du e inte yngst, Jag är 18 och jag blev opererad 11veckor sen på viktoriakliniken :) Har inte heller barn!
Jengirl:
Hej Hej :)
Jag rekommenderar att inte gå utan bh, jag förstår att du vill gå utan bh eftersom nu kan man det :) Men tänk på att din läkare sägeratt du ska ha din bh enbart för att du ska få så perfekta bröst som möjligt.
Det är OTROLIGT viktigt att ingen knuffar till dig flr då kan det bli allvarligt sa min läkare samt sjuksköterskan på min klinik.
Gå med sportbhn det är värt det i slutändan!! Du har ju hela livet på dig o gå utan bh sen :)
Lycka till :)
jojjsan¨
nä förlåt, det är så svårt att komma ihåg vilka och vem som har vad för implantat.
Men nu kommer jag aldrig glömma att du ska ha anatomiska.. Det är bara du och jag typ här på BT som har det..
Linslusen
ja du, jag brukar ju ta av mig min sportbehå på kvällen när jag kommer hem, det är såååå skönt att slippa den
men jag vågar inte sova utan den
Så då kanske man inte ska gå på fest och vara full och stoja utan sportbehå direkt.. , men jag viiiilllllll !!
Och så ska jag åka till Grekland på fredag.. men då var det ok att ha bikini ett par timmar om dan??? enligt läkarn..
Han sa: jaja men det är ju en månad dit,(op mig den 3 maj) vad gör det om du inte har sportbehån på dig nåra timmar.. det är ju bara i början det är viktigt. Jaha??? Sen är det strikta order om att man INTE ska ha det å det osv i övrigt.. Jag blir CRAZY! på detta..
jengirl
haha det e luugnt!
åhh Grekland!! mitt favvoland! Vart i grekland ska du? blev riktigt avis nu!
Ja men då kan det väl inte va så farligt o vara utan några timmar på kvällen?
Eller jag vet inte..du får göra det du känner känns bäst!
Hur e dina bröst annars nu då efter 3 veckor? fortfarande ont osv? eller känns det helt "läkt" nu eller?
Jojjsan
Ja Grekland älskar jag också, det är nog det bästa stället jag har varit på, även om det är ganska så dyrt där numera.. Men det spelar ingen roll dit SKA jag bara.. Till Karpatos bär det åt, tydligen någon "ny" turistort... Sola och bada och Pinacolada..
Till mina bröst . Dom är helt underbara..
. Jag kunde inte fått snyggare, det känns läkt. Men det är det troligen inte. Ärren är hur fiiiinna somhelst. Dom är ganska så hårda fortfarande. Spända.Mjuknar gör dom med tiden. Men jag kan lova dig att du kommer att bli nöjd med ditt val av implantat
Vad för strl skulle du ha?