Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jengirl,
Ja de är ju experter vi talar med och dem vet ju vilket som blir snyggast!! Tur e väl det :)
Bra att du kommer kunna amma för det är ju SÅ MYSIGT! :)
Nej du min vän, nu ska jag gå och lägga mig! Är själv med barnen och de vaknar nog rätt tidigt i morgon bitti! Tack för en trevlig chatt! Sov gott! Kram Marran05
Marran05
Trevligt att pratas vid. Ska också knyta mig nu.. Har ju också barn
Sov så gott!
Kram
hallå alla!
nu är mina älskade nya boobisar 1v och 1dag!! jag är verkligen nöjd med allt! men jag måste erkänna att jag väntat mig större bröst än vad jag nu har...men jag gillar dom i alla fall..ABSOLUT!
jag hade innan en stor a (min läkare ansåg att man nog kunde se de som en liten b) jag la in 400cc runda gelehallon och det blev bara en full b! hmmm..jag hade förväntat mig en liten c..menmen så bidde det inte! dim har verkligen hur fin form som helst, så jag är ändå nöjd! en annan positiv grej är ju att typ ingen kommer märka eftersom det typ inte är nån skillnad när jag har kläder på mig.
det kan verkligen skilja mycket mellan olika tjejer när det gäller vad man får för resultat?
jag är nöjd och glad i alla fall!!
Farida
Grattis till de nya bobisarna :D!
Härligt att du är nöjd.
Kan han verkligen ha lagt in 400? Tycker bara att det låter konstigt att det inte blev större cup strl. Jag hade en väldigt liten B-cupa innan och jag la in 375...och det blev en full D-cupa av det.
ISLA!
Tack tack!
japp, 400! först valde jag mellan 300 och 350. men när min läkare sa att jag borde minst sätta in 400 så lyssnade jag på det. Att mina bröst inte blev så stora kanske har att göra med att jag är en ganska stor tjej.. inte alls fet eller så. men lång och bredaxlad. Jag tror verkligen att det hade passat med en liten eller vanlig c, men en full b var allt jag fick. och med tanke på att svullnaden inte lagt sig än så kommer dom säkert att krypa lite till:)
men jag är ändå så otloligt mycket gladare än på länge. jag vågar visa mig naken!!! jag älskar formen på mina nya tuttisar! :)
Hallå töser !
Hinner ju knappt skriva om dagarna, men jag läser det mesta och håller ögonen på er alla Jag är SÅ nöjd med mina tuttar ! Tittar på dom flera gånger om dagen och kan inte få nog av att prova snygga kläder. Åker till Kreta på torsdag och det ska bli så skönt !! Läste att dom hade ett gym på vårt hotell och blev så sugen att börja träna igen (har tränat lite styrketräning innan op) Vad är det nu som gäller ? Är det 3 månader för att börja träna bröstmusklerna ? Jag opererades för 5 veckor sedan och mår jätte bra. Så "vanlig" träning borde väl gå bra (om jag hoppar över att köra bröstmusklerna ?)
Nu ska jag iväg på fotbollsskola med min äldsta dotter och sedan på ridning. . .
höres !
Kram
Det är konstigt att storlekarna varierar så. Jag misstänker att det har med projektionsgraden att göra, eftersom gelehallonimplantaten kan variera en del. Två, till mängden lika stora implantat, kan kanske ge olika behåkupor beroende på projektion s.a.s. (den ena står ut mer, och den andra är bredare).
Hörrni tjejer. :)
Hur lång tid tog det innan era tuttar blev mjuka (och HUR hårda är de egentligen närmsta tiden efter op?)?
När ni skriver att de inte ha "fallit ner än", hur högt sitter de då? Ser man så konstigt ut att man inte vågar visa sig ute?
Kexet
Jag op den 3 maj och mina boobisar har varit mjuka ett bra tag, känns precis som vanliga boobisar .
Farida:
Hej hej :)
kul att du är nöjd, vart opererade du dig nånstans?
Tänkte bara säga eftersom det har bara gått en vecka så kan du inte se "skillnad" direkt sådär, det tar tid tills dom Verkligen har satt sig på plats, lång procedur med andra ord :)
Jag la in 460cc och jag fick STORA bröst, hade en vanlig b-kupa innan, har nu en Stor D eller DD kupa är mycket nöjd.
När svullnaden började gå ner hade brösten minskat 1stl, men nu när det har gått helt ner så känns dom mycket större än i början, alltså mycket större!!
Det är 11veckor sen jag opererade mig.
Har också runda geléhallon, har du vanlig profil på dina?
Själv så har jag hög profil, dom står ut mer än vanlig profil och sitter högre upp.
Ha en bra dag :)
Hej o stort Grattis Farida.
Jag tror nog också att de kommer att bli lite större när de "fallit" på plats. Men visst är det lustigt med storlekar. Jag hade A, lade in 550 och fick en 80 C !!
Mina ser inte heller så stora ut med kläder på. Fördelen är ju att det är mkt lättare att hitta på BH om man inte tar så stora och om man vill markera dem någon gång så kan man ju ändå ha push-up eller gelBH. Svårare att göra dem mindre menar jag.