• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

smultronsaga

Jag vet faktiskt inte vad jag har för strl nu på vanlig behå. Jo jag har sportbehå , på den är cup strl C/D. Min sportbehå skulle jag ha dygnet runt i tre veckor, sen ytterligare tre veckor dagligen, men jag har på mig den nästan jämt. Känns tryggast så. I alla fall nu i början.

• Pernilla 25

smultronsaga:
    Hej och välkommen hit till detta superforum.
    Här får man verkligen svar på alla sina frågor samt tips och idéer på vad man bör tänka på.

När ska du op och var?
    Själv så har jag bara 1 vecka kvar till min op.
    Kram!

• smultronsaga

Jag ska operera mig på victoriakliniken hos charles. Du då?

• smultronsaga

Vad ska man köpa för sport bh tro? Nått förslag?

• Jengirl

smultronsaga

jag fick min på kliniken.. Men den ska vara stabil och stadig. Sitta lite tajt

• Elektra03

Smultronsaga!

Hej, hej!
    Jag opererade mig för tre veckor sedan på Viktoriakliniken.
    Jag la in 270 cc "gelehallon" hade full b-kupa innan. Jag var tvungen att göra ett lyft också....

• smultronsaga

Ok! Ja man tänker ju ganska mycket på det, men man vill ju helst inte ringa dit och fråga en massa heller. Jag vet att man kan men det känns bra tt prata med andra som varit med om samma sak! Hur mådde du de första dygnen efter operationen? Vill jag veta... haha

• Elektra03

Jag skulle inte ha någonting alls på mig fören efter i vecka, nu har jag Sloggis nya sporttopp, den är jätteskön!!

• Pernilla 25

smultronsaga:
    Jag ska op på PKC i Malmö.
    Jag ska ha ngn typ av band över brösten el ev en sportbh efter min op och det får jag från kliniken så det behöver jag inte införskaffa själv.
    Kolla med din klinik hur det fungerar hos dem, du behöver kanske inte köpa ngn själv du heller annars kan de ju ge dig förslag på vilken sort du bör köpa.

När ska du op?

• smultronsaga

Det e så svårt att veta vad man får för storlek när det e klart, jag skulle nog bli jätte besviken om de blev för små... Är det nån som har haft 75a och lagt in 310 cc?

Svar på tråden Bröstförstoring