• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • sliQ

MKT bra initiativ!

Förslag?!

• ISLA

SliQ
    I juli nångång kanske?

• ISLA

SliQ
    Någon som erbjöd sig (kanske var du?) och som dessutom hade en pool, vem var det?

• smultronsaga

Ja jag har hört om det såkallade ristestet :)

• lemon

Smultronsaga

Jag är 165 o väger 53! Så vi verkar rätt lika till kroppen!

Ristestet är bra, prova det!

Kul med en träff! Tyvärr bor jag så långt ifrån de flesta... Bor i VÄstmanland. Fler därifrån? Jengirl är från V-ås vet jag!

• lemon

Nu har jag 80 C, lätt att hita bh! Men har inte köpt nån än, pga såret. Men ibland är det lite för litet, beror på bh:n.

Op mig på www.plastikakdemin.se i Linköping. Jättebra klinik! Håller lite lägre priser pga att de hyr lokaler på sjukhuset. Blev först misstänksam, sån skillnad i pris mot andra ställen! Men så fick jag det förklarat varför.

• smultronsaga

Tack det ska jag göra! Så får vi se vad man kan komma fram till... men då provade du i en förstor bh? I vanliga fryspåsar lr?

• vaxad

Hej!
    Har precis kommit hem, har varit och bytt "linne"
    Idag är det första gången jag sett mina nya bröst. De såg helt okej ut, satt lite högt upp, men jag antar att de faller på rätt plats så småningom.
    Längtar tills man kan få prova nya bhar och bikinisar...
    Hur lång tid tog det för er innan den mesta av svullnaden lagt sig?
    Vill inte att de ska bli mindre nu.
    En del säger ju att de blir en aningen större när bröstmuskeln ger med sig, stämmer det??

Smultronsaga: Prova riset i nylonstrumpor istället för plastpåsar.

• KickanF

Hade varit jättekul med en träff i juli. Ang. pool så har jag för mig att det var algit som hadde den !? Är väl kanske lättast en helg att träffas, då de flesta är lediga.

Svar på tråden Bröstförstoring