Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Smultronsaga!
Jag hade B-kupa innan, la in 270 cc bakom bröstmuskeln och fick en full C
smultronsaga
Ang att du ska sportbehå kan vara för att dom inte ska "hoppa" omkring. Anatomiska kan ju vrida sig, men risken för det är nästan obefintlig enligt min läkare. Så det är det bäst att ha något stadigt så dom sitter på plats + att dom inte ska tryckas upp i någon konstig form. Jag har aldrig haft problem med för högt uppsatta bröst el dyl. Dom har suttit när dom ska hela tiden. Så inga tryckförband eller nåt. Jag är väldigt glad att jag valde just anatomiska. Dom är fina toppiga och ser naturliga ut. Vad ska du ha för stail? Det finns ju olika former på dom anatomiska inläggen.
Elektra03
Vad har du? MM MF?? för du hade väl anatomiska?
hallo!
ja jag tror med att det var algit som var den lyckliga pool-ägarinnan =)
Verkar trots allt som att de flesta bor i svealand så om algit fortfanrande har lust att ha pool-party för silicon chics så är det vär en käck idé!?!
bor i gbg men tåg finns ju i hela sverige. juli bra för då tror jag att de flesta av oss e opererade och har förmåga att förflytta oss oxå.. ;)
Hej jo det är jag som är pool ägaren.
Jag arbetar på skola så är ledig hela sommaren.
Men juli är väl bra.
Lycka till imorgon kexet.
jengirl!
Du får inte ställa sådär svåra frågor! =o)
Jag har anatomiska, men MM, MF - vad betyder det?
Jengirl!
Kikade i mina papper, det stod 410 MF. Vad står MF för?
Nej, det stod 410 FM
just ja fick ni nån form av kvitto lr "garanti" eller något efter op? (citadell)
Tänk att det kan skilja så mikt. Jag fick ju en 80 C på 550, men så hade jag ju en A-kupa innan. Man får ju inte glömma att det är stor skillnad på t ex 75 C eller 80 C. Även samma storlek kan skilja beroende på fabrikat osv.