• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • linslusen

Electra03:

Känner igen det där, tänker också på vad man stoppar i mig, fixat håret, haha.,.,ska också fixa naglarna fast på fredag.. kul tycker ja :)
    Va skönt att det gick smidigt o bra..
    Jo tack det känns lite drygt o hålla på o tejpa så länge, men man vill ju ha fina ärr, mina ärr är iförsig helt ljusa, kan knappt se dom :) Men jag följer Charles order...

• Izadora

Heej tjejer!

Här sitter jag med mina 3,5 veckor gamla sillisar!! Är såååå nöjd! Jag var jättenojjig över storleken, valde 325cc och hade dödsångest att det skulle bli för stort.

Jag hade A-kupa och nu C-kupa. Tycker inte alls att dom är stora, men det är ju klar skillnad mot tidigare för nu går man ju i tillplattande sport-BH och brösten är ändå lagom stora. Innan med samma sport-BH så skulle jag ju ha blivit helt platt!

Jag väntar bara på att dom skall sjunka ned lite, sitter fortfarande högt, har inte en tillstymmelse till häng som det är nu. Skulle vilja att dom hängde liiiite bara så att det ser mer naturligt ut, men det tar ju ett par månader för huden att töjas.

Tankarna finns där att dom svettas silicon. Jag är en kärnfrisk människa så om jag får nån lustig autoimmun sjukdom eller vad det heter så kommer jag ju klart att misstänka siliconet. Men men, den som lever får se!

Jag såg bilder på mig själv från ett kalas nyligen och då syndade jag med en vanlig vadderad BH, jag gillar såna bäst, vill inte att bröstvårtorna ska synas igenom. Iallafall, på bilderna kunde jag se att jag passar perfekt i mina nya tuttar. Härligt!!! Dom är precis lagom!!!:) :)

• algit

Hej Izadora:
    Kul att att du är nöjd.Visst är det underbart att se lite kvinnligare ut?
    Och lagom är ju bäst säger de ju.

Men man blir konstig eller är det bara jag?
    För ena dagen tycker jag att de är stora andra dagen lagom nästa dag kan jag tycka att jag kunde tagit lite till.
    Fast när jag mäter mig (har gjort det hela tiden för att veta ett faktiskt mått)
    Så är det samma mått.
    De är jättesnygga och passar mej precis ,jag vill bara vara nöjd och det är jag med.
    Men vill inte fundera på storleken mera.

• Izadora

Algit!

Ja det är underbart att känna sig och se lite kvinnligare ut!
    Jag provar lite toppar jag knappt använt förut och nu kan jag ha dom och dom sitter perfekt!
    Jag är helt nöjd med min storlek, jätteskönt att slippa tänka på det mera!

Hmm... en sak bara, om jag spänner bröstmusklerna så rör sig brösten. Det är väl så för er andra med?!
    Sen så går mina inte att klämma ihop helt så jag får ingen sån klyfta som ser ut som en rumpa om ni förstår vad jag menar?! Det gör inte mig något men jag trodde att tuttarna skulle bli lite mer flexibla. Dom är ju väääldigt fasta. Går inte att bolla med direkt, studsar nog knappt om jag hoppar ;)

• algit

Izadora:De blir mjukare och mer formbara med tiden.Jag kan fixa världens klyfta om jag vill nu.
    Det gick inte från början.
    Och det med musklerna är inget konstigt det känner jag fortfarande.
    Hoppas att det går över.

• algit

Izadora:Jag kunde inte göra klyfta innan ,men nu kan jag göra det.
    Brösten blir mer formbara med tiden.
    Och det med musklerna känner jag fortfarande.
    Hoppas att det går över.

• Pernilla 25

Hej algit:
    Eftersom vi nästan bor grannar så kanske vi kan träffas och ta en fika på stan el ngt liknande i sommar och prata om våra erfarenheter ang bröstop.

Är lite orolig för att det ska dra ut på tiden, kommer vara hungrig redan när jag ska vara där kl 12.
    Har fått en svamp hemskickad som jag ska tvätta mig med på morgonen, så det är redan gjort när jag kommer dit.

Får hoppas på att det inte tar så lång tid.

Har tur som har en otroligt härlig sambo.
    Han har tagit ledigt på tis så att han kan följa med mig dit och kommer stanna på kliniken medans jag op. Det känns tryggt att veta att han finns i närheten.

• lemon

Go morron! Solen skiner o det är en härlig dag!

Jag känner oxå igen mig! Har blivit otroligt fåfäng sen jag op mig. Har t.o.m hållt mig från godis o glass i tre veckor... inte min stil! Men nu är ju brösten fina då vill jag att resten av kroppen oxå ska va fin! Ska snart till frissan o fixa håret!

Går fortfarande utan bh, men nu är såret bara hälften så stort, så det läker snabbt.

• lemon

Izadora!

Kul att höra att du mår bra o att du gillar dina nya boopisar! Jag känner igen det där med bröstmuskeln, ser helmysko ut! Hoppas det försvinner när det töjt ut sig!

Mina sitter oxå högt upp fortfarande, komer nog göra det ett tag. Men lite har de fallit ner, sitter inte lika högt längre, det märks på sportbhn.

Men jag fick problem med ett sår under tejpen. Den skulle sitta tills den föll av själv, men det gjorde den aldrig, satt hårt som ett plåster. Kom vätska från tejpen så jag blev rejält orolig... Men tog bort allt, även det som satt hårt, duschade så det blev mjukt. Nu har jag luftat ett par dagar så nu är det mkt bättre!

Svar på tråden Bröstförstoring