Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Lisa22e :
Hihi.. e du från eskilstuna, jag är därifrån, brukar vara där ofta då min mamma och syster samt vänner bor där, var där senast i fredags :)
Va skojsigt :)
Skulle du operera dig på Victoria?
Lisa22e
Hej där! Jag såg din förfrågan om någon opererat sig på ak.kliniken i Sthlm och det har jag gjort för ca 1 år sedan o jag la in anatomiska gelehallon 295 och jag är så himla nöjd! Jag är 164 lång och väger 53kg och hade en utammad B innan op och har en lagom C nu och det passar min kropp alldeles utmärkt. Direkt efter op höll jag på att få en smärre chock och undrade vad dessa enorma tuttar gjorde här på min lilla kropp, men efter svullnaden lagt sig och man hade vant sig är de helt perfekta!! Eftersom jag är ganska aktiv och tränar mycket var det viktigt för mig att inte ha för stora och jag ville dessutom att det skulle se så natuligt ut som möjligt. Vad gäller kliniken, så är jag helnöjd! Har precis för ca en månad sedan dessutom gjort en bukplastik där, så jag kan verkligen rekommendera den kliniken. Jag fick betala 47.000kr för mina implantat, men för min del var det klart avgörande att göra det på just den kliniken eftersom jag har fullt förtroende för min kirurg, så det hade inte spelat ngn roll om det så hade kostat 15.000 kr ngn annanstans jag hade i alla fall valt ak.kliniken!!! :)
Lycka till med ditt val av klinik och implantat!!!
Kram Marran05
Hej Isla
Hur mår du? Känner du dig återhämtad?
Själv känner jag mig fortfarande ganska begränsad! Eftersom jag sytt ihop magmusklerna, så drar det och spänner ganska mycket när jag gör vissa rörelser och de säger att det tar lite längre tid när man gjort det i samband med bukplastik, men det är ju fantastiskt vilken skillnad det är på kroppsformen nu när de dargit ihop magen 4 cm alltså helt plöstligt är man "som ung på nytt" skit snygg midja :) :) Och skit snygga bröst :) kan det bli bättre :)
Hur är det med ditt ärr nere i bikinilinjen, kliar det också i snittet för dig?
Kram Marran05
Hej alla härliga tjejer!
Jag opererade mina bröst den 28/2, 500 cc koksalt. Jag har läst lite i föregående sidor och ser att endel funderar om de kan gå utan bh en kväll. jag vill bara tala om att jag har varit utan bh från operationsdagen (på min läkares inrådan) så det är nog inga problem för er att vara utan en kväll. Är för övrig OMÅTTLIGT stolt över mina fina, lagom stora bröst
linslusen:
Trevligt med en till från Eskilstuna.
Fast du bodde inte här nu va?
Jag ska operera mig på akademikliniken. Eller jag har tid där iallafall sista augusti. Undrade bara lite om victoriakliniken eftersom det verkar vara många som opererat sig där och jag tyckte det blev så dyrt på akademikliniken.
Fast det skiljde inte så mycket i pris mellan akademi och victoria med de implantaten jag skulle ha.
Har du opererat dig?
Vilken klinik gjorde du din operation på isånafall???
Blev du nöjd med storleken o sånt???
marran05:
Så du gjorde din operation på akademikliniken.
Vilken läkare hade du?
Fick du ligga kvar över natten?
Jag skulle få åka hem redan samma dag. Det tycker jag låter tidigt. Tänk om man blir jätte dålig och inte smärtlindringen hjälper.
Hur känner man sig efter operationen?
Är så orolig att jag ska må så dåligt så jag inte ens kommer orka gå utan bara vill ligga i sängen.
Vaknar man upp i ett eget rum efter operationen?
Vad fick du för smärtlindring?
Är du inte rädd att inläggen ska vrida sig när du har anatomiska?
Jag och min läkare kom överens om anatomiska för jag vill ha så äkta resultat som möjligt. Men sen har jag börjat oroa mig jätte mycket nu för att dem kanske vrider sig. Hur lätt är det att dem vrider sig?
När har dem "vuxit fast" så man inte behöver vara orolig att dem ska vrida sig igen??
Vad sa du till jobbet? Tog du semester eller var du sjukskriven???
Oj, det blev många frågor.
Hoppas du orkar svara...
Det var någon som skrev att trådarna bara låg kvar två månader. Stämmer det???
Isånafall kommer ju den här tråden att försvinna om fyra dar...????:´-(
Lisa22e :
Jag försorade mina bröst för snart 3mån sen, och jag är supernöjd!
Valde runda geléhallon, hög profil 460cc.
Brösten ser helt perfekta ut... weii :)Jag blev opererad på Victoria.
Nope bor i Södertälje numera, flyttade för lite över ett år sen, men är ofta i eskilstuna.
Vart i eskilstuna bor du?
Jag bodde i Röksta vid Balsta fotbollsplan :)
Lisa22e!
Jag tror inte att det e så stor risk att det vrider sig (ett anatomiskt implantat alltså) Hoppas inte det iaf! Men man får väl ta det lite försiktigt ibörjan efter operationen bara..
Måste nog fråga lite om det där när jag ska dit imorgon!
Usch jag börjar bli så nervös nu! Känner mig rädd faktiskt!!
Tänk om det skulle hända nåt?? eller om jag blir missnöjd! vet inte om jag skulle orka med nåt sånt..
guuud vad det närmar sig! Snart dags ju!!
Hej Lisa22e!
När denna tråden försvinner får vi väl öppna en ny;) Absolut inga problem så fick vi ju göra förra ggn oxå :) Tråkigt att man inte kan gå tillbaka o läsa bara :(
Kram loppalina