Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Lemon!
Jag mailade bilder till Charles, så han fick se det som spruckit upp, sen ringde han upp mig idag och sa att jag skulle äta en penicillin kur till och sen tvätta med tvål och vatten, sen lägga steril kompress på. Då skulle det bli bra trodde han!
Annars så tycker jag att ärren ser otroligt bra ut, det som kommer att synas blir ju det ärret som går rakt ner, det andra kommer man ju inte att synas allls!!
Ni som blivit opererad av Charles Randquist, såg ni han på nyheterna idag på tv4??
Helt otroligt ändå vad det skiljer mycket på hur alla upplever smärtan efteråt....
Som du ISLA, vi gjorde samma operation. Du hade ingen smärta alls!!
Men jag höll fan på dö av smärta, det gjorde vekligen ont!! Jag har fortfarande lite ont och det har gått 4 veckor nu!
Mrs R! hej jag la in 380 vänster och 340 höger jag hade velat haft 400 men det skulle bli för stort tyckte hon så jag litade på henne,men nu känner jag att 400 hade varit bättre men jag får väl vara nöjd ändå,antar jag...
Oj vad glad jag e just nu!!
Var på min andra konsultation idag..eftersom jag har så svårt o välja vilken storlek jag ska ha på implantatet..så jag fick träffa en sköterska idag o hon va såå gullig!!
Första gången jag var på kliniken o träffade läkaren så kändes det inte så bra eftersom hon verkade så sressad osv..men idag kändes allt kanon!!
Fick till och med låna hem 2 st implantat!!!
ett anatomisk gelehallon 310..o en vanlig silicon med 350!
Var jätte snällt att jag fick låna hem dom!!
Så nu sitter jag med dom i bhn!!
Härlig känsla!!!!!!!
haha kan inte sluta känna på dom!! och jag har provat alla toppar o tröjor jag har med dom nu!
Hur ska det då bli sen efter operationen? haha
Har iaf bestämt mig att ta 340 cl nu!
2 veckor kvar nu!!!
SliQ o pernilla25 hoppas allt har gått bra för er idag!!
Kram!
Hej linslusen:
Jag menade om du tränade mycket innan.Jag hade en teori om att det tar längre tid för starka muskler att "släppa efter "därav att brösten blir större med tiden och att jag känner det i musklerna denna konstiga känslan.
Kan du tex ligga på magen på hårt underlag utan att det känns konstigt?
Jag opererades den 15 mars.
algit:
Jo jag tränade mycket, men inte så mkt styrka, mer aerobics, core, spinning etc.
På mage känns lite lustingt fortfarande men annars så känns allting bra :)
VArt opererade du dig?
Elektra03:
VAd gjorde charles på tv?
HAn har varit med på tv flera gånger har ja sett :)
Linslusen:
Vad menar du på mage känns lustigt?
Jag opererade mig på Citadellkliniken i Landskrona.
350 runda gelehallon.
Och du ?
linslusen!
Han var i Thailand på semester när katastrofen inträffade, han gick in som frivillig kirurg och opererade massor av skadade människor.....
Nedräkning
5 och en halv timme kvar...
sen har man nya boobisar *jippi*