• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • algit

Sliq:Jag har mellanhög profil.
    Jag har masserat rätt ofta för jag tyckte att det kändes bra.
    Han visade ett annat sätt att massera när jag var på återbesök.
    Som jag fortfarande gör.
    Hur mycket la du in vilken profil?

• algit

Loppalina:
    Jag ska til mallis på tisdag !!!!!!!!
    Två veckor mmmmmmmmm.
    Jag har oxå kört med en kudde under när jag solat ryggen.
    Tänkte att på stranden kan man gräva ner dem i sanden hahahaha.
    Köpte bh igår 75E sitter so juten

• sliQ

algit: mellanhög fast 325ml. kommer nog bli kanon.
    vad det gäller massagen så är det redan på må jag ska dit igen. så det blir nog käckt.
    domnade din bröst? har du full känsel idag?

• sliQ

Kickan F: Grattis!! hur mår dom en dag som denna? vad och hur la du in? känner du igen det här med bortdomnandet?
    hoppas du får någon att fira dem med idag? Kanske en "liten" ny bh lr bikini kan vara på sin plats dagen till ära ;)

• Lindistjejen27

sliQ: Jag skulle börja direkt med massagen minst 10gr per dag i två minuter. Skulle räkna till 10 för varje "klämmning"... Så det kör jag på... Jag op mig den 26 maj och är "domnad" på vissa delar av brösten ännu... Det blir bättre o bättre för varje dag!

• Swing

Jag har anatomiska, med snitt under brösten. Det var bortdomnat från bröstvårtan och ner under ett antal månader, minns inte hur länge. Nervtrådarna letar sig tillbaka till varandra och känseln återkommer (i de allra flesta fall).

• sliQ

Lindistjejen27: Skulle du klämma in, ut, upp och ner?
    Annars vilken kläm-metod använder du?

Swing: skönt att höra att det är en del av processen. Det är ju vad man förmodar men när det väl intäffar ens egen kropp så blir man ju lite extra orolig..

• Lindistjejen27

sliQ: Japp! Så klämmer jag! Nu har jag börjat att jobba oxå, så när jag smiter på toa passar jag på att klämma! *skrattar* Jag har silikon i mina vad har du?

• Jojjsan

Hej swing!

Så du har anatomiska gelehallon??
    Det e det jag ska ha..
    Men nu börjar jag oroa mig för att brösten kommer se lite "hängiga" ut med anatomiska..
    stämmer det? eller jag som inbillar mig bara??

Sen blir jag så förvirrad om när alla pratar om låg o hög profil osv..nåt sånt har inte jag fått välja mellan (?) o min doktor nämnde inte ens nåt sånt..
    Men det kanske inte finns när det e anatomiska eller?

• Jojjsan

sliQ! Vad skönt att operationen gick bra o att du e nöjd!!

Grattis kickanF till 1 månads dagen!!

Svar på tråden Bröstförstoring