Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej hej!
Vad kul att Ni tjejer som precis har gjort era "boobisar" är nöjda, då finns det alltså hopp...
Jag tycker att det är så himla svårt det här med vilken storlek man ska välja, nu har jag dessutom börjat fundera på om jag verkligen vill ha anatomiska gelehallon, det kanske är snyggast med runda??
5 dagar till operation och allt verkar bara bli mer och mer oklart... *suck*
Vad har era läkare sagt till er angående runda eller anatomiska implantat?
Jätte tacksam för svar!
Kramar // Blomman27
Algit:
Jag op också på Citadell, av Johan. Fick med mig ett kort hem där det stod om implantaten, bl a "Made in Netherlands. Också kvitto på att man betalt, men inget om någon garanti. Funderar faktiskt på att be om kopia på journalen och någon typ av garanti svart på vitt. Inte för att jag tror att de skulle lura en, men för säkerhets skull.
Loppalina:
Ja det ska bli underbart,jag har det ju så lyxigt att jag har uppehållstjänst,ska jobba två dagar till är sen ledig till 18 augusti mmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!
Ja det är skönt att hitta en bh som sitter perfekt.Kostar skjortan bara!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde att fick man lite bröst så skulle det vara lättare att hitta bh.
Men det är ju tvärtom för min storlek finns knappt och absolut inte med smala band man kan ha under linne eller som jag letade efter en vit som man kan ha under halsterneck ,alltså en som kan göra som en halsterneck.
Den jag köpte nu var i 75 E passar bättre än 75 D.Fast 70 hade varit bättre men det finns inte.
SliQ;Mina bröst är enligt mej skit snygga jag är jättenöjd.
de är mjuka när man masserar o känner på dem men ändå liksom spända ibland lite ömma vissa dagar andra dagar inte.
På mej känns det som att bröstmuskeln nte har släppt efter helt ,jag har styrketränat väldigt mycket många år innan operationen så mina bröstmuskler är starka.
Men jag masserar o stretchar mycket då känns det bättre när de blir spända.
men han sa till mej oxå ett halvår får man räkna.
jag tror nog jag får pappar sista återbesöket.
Jag fick absolut intryck av att han är mycket kunnig och seriös.
De sa att det är lite kämpigare då.
Jag stavar som en kråka idag jag är nykter jag lovar.
Allt blir fel idag ,alltså det blir kämpigare om man har starka bröstmuskler.
Hej algit!!
Vad menar du med kämpigare? Menar du att det gör ondare eller att det är kämpigare för muskeln att töja ut sig??
Vaxad.
Det var systern där på kliniken som sa det.hon Menade bägge sakerna,men jag tror inte att jag hade så ont på en skala.
Men jag är öm fortfarande(3 mån) typ ont som när man var gravid eller ont i brösten innan mens.
Hej alla morgonpigga!!
Ska på mitt första återbesök om 1 tim. är lite nervös, men det går säkert bra.
Vad hände på ert första återbesök, vad har jag att vänta?
Tittade på mina boobisar för första gången igår, stl kändes lagom men de var väldigt runda, blir väl bättre med tiden.
algit: tyckte du oxå att bröstbandet skavde lite i armhålan? Jag är lite orolig för att jag inte spänt det tillräckligt, men samtidigt är jag rädd att om jag spänner det mer så kommer det skava i armhålan.
Klarade hela dagen igår utan tabletter, tog bara innan jag la mig så att jag skulle kunna sova, kändes väldigt skönt.
algit: jag håller med dig om att han verkar mkt kunnig och seriös! som sagt är jag lite frågvis emellanåt ;)
(men ett imp "bevis" hade väl varit käckt iaf!?!)
so:
är det ok att ta av bhn? (vid massage, för at kika att den och bandet formar dem rätt etc)
masserade du med lr utan den?
hu mkt "egen bröstvävnad var dina utammade innan op?
upplever du att brösten direkt efter op var "platta" pga outtöjd hud &muskel? blev de större efter hand?
mina är mkt mer nu (typ som när jag stoppade i imp i bhn på konsultationen) men frågan är om det är massa luft och vätska? det har svullant upp i en armhålan, typ vätska för det är alldeles mjukt. tänkte att om det samlats samma mängd i bröstet så :,(
- men nu e dom super nice!
målade du i strecken han ritat?
ojoj massa frågor men orkar du är du supergullig!!!
Ha en riktigt skön semester nu!! och njut av dina nya vänner ;)