Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jojjsan: ja visst var det skit jobbigt, kom ett par tårar när jag gick ut. samtidigt var det ju bra eftersom jag säkert känner mig lite gladare iaf. men jag menar noog fan är bröstets storlek det viktigaste..klart att man blir irriterad, besviken, arg och lessen när det inte ens är i närheten...
skulle ju köpa 70D men alla kupor är mer lr mindre töjbara...nu passar de å ja hoppas innerligt att bobbsen inte krymper...
Hej alla!
Igår kom jag hem efter en veckas semester i GREKLAND . Guuud vad härligt det var där, sol o bad hela dagarna. Jättevarmt. Så kommer man hem till svenska sommaren med 10 grader
. Hoppas ni alla har det bra, jag har inte gått igenom en veckas skrivandes här, det är nog mycket kan jag tänka mig
. Men jag mår bra och mina tuttar mår bra.
Välommen hem Jengirl!
Kunde du ligga på magen i solstolen?
Jag ska åka på tisdag till Mallorca.
Jag tycker inte att det känns bra att ligga magen på hårt underlag.
Då känns det verkligen att man har nåt där inne.
hej jengirl!!
Välkommern hem!! hehe undrade faktiskt vart du hade tagit vägen
Guud så härligt det låter!! Vill också åka!
Så allt gick bra med dina nya?
Tiden går så fort o jag ska operera mig om 11 dagar!! Jag bestämde mig för 340 tillslut..anatomiska såklart! Men nu har jag börjat oroa mig lite att dom ska bli hängiga..usch snälla säg att det inte stämmer??
SliQ
usch ja jag förstår det..stackars! Men känns det bra nu då?
så du kan ha D kupa nu? det e ju jätte stort ju!! så det kommer nog bli bra ska du se!!
Hello.. först tack till algit å KickanF för era lyckönskningar
Det har nu gått 3 dar sen op. och jag känner mig jäkligt pigg, snackade me sköterskan i går och hon vart så förvånad att jag lätt så pigg *s* kan påpeka att jag har varit ute å gått ganka mycket kan inte sitta hemma å tycka synd om mig själv haha. Har knappt ont mest under brösten där stygnen sitter och så stramar det.
kan dock inte klä på mig byxor å strumpor, ta mig ur sängen m.m annars funkar de mesta. ska ta bort bandaget imorgon så då får man äntligen se hur dom ser ut. kan bara säga att wow va stora dom är haha ändå märks det att dom krympt lite då tejpen som sitter över brösten har blivit slappare. som det ser ut nu e jag 200% nöjd! tog som sagt 500 cc istället för 550 och det ser kanon ut bara det inte minksar mera *asg* är 167 lång och 65 tung, har inte en anoing om vad jag har för storlek nu.. det visar sig nog.
de enda jag va rätt för att jag inte skulle ha nån känsel i bröstvårtorna och runt omkring men det har jag. känner mig inte direkt bortdomnad nånstans
Annika72
Vad bra att allt e bra!
Anne-li sa att man skulle vakna upp i operationssalen nästan direkt efter operationen.. o sen skulle man gå in till sitt rum..hur lång tid tog det tills du kunde gå in till rummet??
skönt att du inte har så ont! Då finns det hopp då med andra ord!
Algit
Nej du jag kan inte ligga på mage, inte ens i sängen. Jag provade att ligga på mage i solstolen men det gick icke.. Ville ju bli brun på ryggen oxå, inte bara fram.. men jag låg lite på sidan hehe då och då.. Sen så fick jag sitta upp typ med ryggen mot solen för att få lite färg där men men vad gör man inte.
Jojjsan
Varför tror du att dom blir hängiga? Mina är inte det på lååååååånnggaaa vägar
Snarare tvärtom..
Jengirl:
Hur länge är det sen du opererades?
Jag tänkte att det skulle vara svårt.
Jag har solat på madrass och haft en kudde under mej däruppe för att avlasta brösten ,går ju bra hemma i trädgården värre vid poolen på hotell hahaha.
Tänkte att man kan gräva ett hål i sanden att lägga brösten i måste ju funka eller?
Jag har tokhandlat linnen , bikini o behåar.Usch måste skärpa mej blir dyrt men det är så kul.
algit
Det är 5 veckor snart sen operationen.
Ja att gräva hål i sanden funkar nog, jag låg och tänkte i solstolen att jag skulle klippa sönder den, till plats för brösten.. haha.. . Bara en tanke alltså..
nej det är lite kruxigt att försöka dölja att man är nyopererad på beachen. Jag hade dessutom ett blåmärke kvar på ena bröstet som jag INTE fick sola på överhuvudtaget. Så jag försökte skydda det med bomull och allt möjligt.. Jag måste ha sett konstig ut när jag låg där och höll på..
.
En sak som jag undrar över är att mina bröst är ganska så hårda fortfarande.. Jag undrar om dom kommer att mjukna mer??
jengirl:
Ok vad bra! var skönt o höra!
Vet inte varför jag tror det..men jag fick låna hem 2 implantat från kliniken, ett anatomiskt o ett vanligt runt..o det var min mamma som sa "bara du inte får häng bröst av dom anatomiska" hehe för dom e ju lite mer "hängiga" till formen..men sköterskan sa att jag inte kommer få det
men jag blir såå nojjig för allt nu när det e så nära till operationen!!