Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Tack tjejer. Tur att ni finns. Annars hade man känt sig som om man kom från mars eller nåt ditåt. NÄ, skämt åsido.
Lindistjejen: skönt o höra att det är fler som går in på toa på jobb o masserar brösten. ;)
KickanF: *Skrattar* Man måste ju passa på när man har chans! Idag har jag en tajt topp på mig... Ser att killarna ser lite fundersamma ut...Men det skiter jag i!!! För jag är LYCKLIG!!!
Lindistjejen27: kanon så kör jag nog nått mellanting mellad din och min läkares variant. hade inte riktigt alla hästar i stallet när jag fick intruktionerna men det verkar rätt vettigt tycker jag ;) (din klämmvariant alzå)
Jag har runda "geléhallon" 325 ml mellan profil ( tyckte dock att jag skymtade MX i min journal)
Jojjsan : Jag var oxå tvärsäker på att det var anatomiska jag ville ha. Men min läkare ifrågasatte mitt resonemang och menade att så länge det inte är riktiga bomber man är ute efter eller har deformerade bröst så "lyfter de runda impantatet ut ens egna form så att dina egna bröst "bara" blir större."
- Och det ligger mkt i det. Mina var fin form på innan, iofs, men min kirurg placerade imp väldigt fint! så dom ser fantastiska ut!
mina var mindre än tjejens på nedanstående länk - men ser i princip ut som hennes klara!! =) och det har inte ens gtt två dygn än..
(vi har dock samma size och modell på impl)
www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm&procedureId=23
SliQ:
Jo, tack De mår rätt bra nu. Har mest varit avdomnad i det vänstra bröstet. Jag la in 550 runda gelehallon. O är jättenöjd med storleken. De är lite större än medel, men långt ifrån Pamela A:-storlek. då hade man nog fått komma upp i 850 istället i mitt fall.
Hur mår du själv nu ? Tappert att klara sig utan värktabl. Själv knaprade jag Citodon o mådde som jag var lite på ljuset. Men det tar ju mer än en vecka att bli beroende av den typen av smärtstillande. Jobbar förresten i receptionen på en beroendemott o vi har patienter som går här för avgiftning just av den typen av tabl. Apropå det, måste nog jobba lite nu.
Sliq:Mina domnade inte alls har du snittet i armhålan?
Tvätom blev mina så känsliga nästan för mycket nästan intill smärtliknande .
Särskilt ena bröst
algit: ja snittet ligger i armjhålan. gör ditt det?
mitt vänstra bröst e det som strular men peter sa att det kan vara så upp till ett halvår..
hade du dina bygelbehåar hårt åtsatta? det ena ligger 0,5 cm under sträcket så jag ska trycka upp det.
åt du mkt värktabletter?
Hej tjejer!!
Tänkte skriva till er redan igår men vår dator var ur funktion.
Nu är det snart 2 dygn sen min op, fick vänta länge . Var på kliniken kl 12, ca 16.30 fick jag bege mig till op.rummet. Det kändes som en hel evighet.
Mådde bra efter op och det gör jag fortf. Har klarat mig utna värktabl. idag. Har inte direkt haft ont, har mest stramat och spänt.
Kommer inte ihåg vilken stl jag fick på implantaten, står säkert i mina papper, var lite groggy när läkaren kom och pratade med mig men han var mycket nöjd med resultatet och tyckte det såg naturligt ut.
Har själv inte studerat dem riktigt än, har både bh och band, men jag är övertygad om att stl är lagom. Ska studera dem lite mer när jag ska duscha ikväll.
sliQ: Tråkigt att du mådde dåligt efter, skönt att det känns bättre nu.
Pernilla 25: Vad kul att allt gått bra!!! Det är ju sååååspännande innan man får se booobisarna för första gången!
Känner igen det där att gå in på toa på jobbet! Jag ska inte massera, men jag måste ha en titt på dom då o då! Vet inte, det har blivit en vana att man kolla rflera ggr om dan!
De är grymt snygga, väldig läcker form! Är väldigt nöjd! Är lite orolig för ärren bara, men det hör väl till! Sen har jag bristningar på en bröstet efter amning, men det går ju inte heller att göra nåt åt. Eller har ngn ett förslag??
Kram på er alla!
Pernilla25! Kul att op gick bra! Krya på dig!
sliQ: har kollat nu, fick lagt in 310, geléhallon.