Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
På Kirurgcentrum Sthlm...
Hoppas bara att det är bra... Jag vet liksom inte vad jag ger mig in på! Känslan av att inte veta hur det blir efteråt är jobbig! Samtidigt som det är lite spännande!!
Joanna/Nojsan: Håller med helt! Så kände jag oxå! Jag är en person som vill ha full koll på allt! Men det gäller att lita på sin läkare och vara tydlig på vad man vill ha för resultat!
Lindistjejen27: Hur länge sen är det du gjorde din operation? Blev det som du ville ha det? Det är ju lite det som är grejen...Hur vill jag ha det?
Joanna/Nojsan: Jag gjorde min op 26 maj...
Var oxå otroligt osäker på hur jag ville att det skulle se ut. Så jag och min läkare diskuterade fram vad som skulle passa mig.... Det är svårt att rekomendera andra hur mycket dom ska lägga i eftersom vi alla ser olika ut i kroppen. Kolla på www.qvinna.info där finns massor av bra information och före/efter bilder!!
Tack! Jag har kollat den sidan många gånger! Det jag egentligen vill, är väl att höra att ni som gjort det, tycker att det är värt det!! Jag ser ju verkligen fram emot att kläder sitter bättre t ex....
Joanna/Nojsan: Jaha! JAAAA!!!! Det är värt det!!! Tycker jag!! Känslan att shoppa kläder, bhar och bikinis som passar perfekt är underbar!! Självsjänslan är oxå bättre!! Jag skulle göra om det igen utan att blinka!
Joanna/nojsan
Jag gjorde ett lyft + inlägg för ca 1 månad sedan.....och JAA det är absolut värt det. Hade inte det minsta ont efter op, och har inte haft det sedan heller, förutom att det har stramat i ärren om man har gjort någon rörelse som man inte borde ha gjort.
Hej Isla!
Jag hörde om din ångest inför jobbet, det kommer nog att gå bra! Det beror iofs på om du har många tunga lyft varje dag/natt, så kommer du säkert bli väldigt trött när du jobbat klart, hm finns det inget sätt som går att lösa så att du bara jobbar halvtid i nån vecka till?!?! Jag tyckte det var jobbigt att bara komma till och från jobbet första dagarna, men nu känns det helt okej. Visst det är ju vissa rörelser man inte kan göra än, men det känns som att man gör framsteg varje dag :)
Vad jobbar du med om jag får fråga?
Häromdagen hade jag lite kladd i såret på höger sida, men det ordnade upp sig. Överansträngde mig lite den dagen :(
Har ni varit i Sthlm el var det nu till helgen ni skulle åka?
Kram Marran05
algit:
Hej Hej!
Nope nu har jag inte tränat på hela 3månader!!! Känner att det är dags o börja igen.
Känner inget konstigt i brösten, känns som vanligt. Blev opererad 9mars...Kanske är olika läkningsprocesser för andra..?
När böev du opererad?
Ha det bra :)
ISLA
Hej! Det känns redan lite bättre nu när jag har läst om era operationer och ni verkar alla mer eller mindre nöjda!
Det blir lite mer en rolig sak som ska hända i mitt liv, än ngt läskigt som jag inte riktigt vet om jag ska göra... Om du förstår....