Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Ni som op er på Citadel (Cosmo)....har ni fått någon info om hur länge ni ska ha på er vanlig bh? Eller är det "okej" att skippa allt vad bh heter efter 1 månads användning av bygelbh?? Kommer ju inte ihåg vad han sagt om det.
Lycka till sliQ!!!!!!
Nu är det snart min tur, ska vara på kliniken om 2 tim.
Börjar bli rätt så nervös, men det kommer nog gå bra.
Lovar att titta hit igen så fort jag orkar.
Lycka till Pernilla 25!
Det kommer säkert att gå jättebra.
Tjej77: Jag op mig på SPC den 26 maj! Han lade in 350cc resp 400cc... Mina var oxå olika stora ett tag... Nu är dom lika stora.. Det händer mycket bara på ett par dagar! Det är därför han sade att det var viktigt med lindan runt brösten. Hoppas att det ordnar dig för dig!
HejISLA:
Cosmo sa till mej efter en månad tror jag det var kunde jag ha vad jag ville.
Skroiver tror för det var när jag var på återbesök efter 2v. sen tror jag det var 2v. till som jag skulle ha samma bygel bh.
Sen kunde jag ha vad jag ville eller utan.
Jag ska åka till Mallorca om en vecka så jag provade kläder igår.
Man måste nog vänja sig vid att man faktiskt kan gå utan BH!!!!!!!
Känns lite naket men under linne o det strandklänningar typ som jag provade är det snyggt utan BH men känns ovant som f....
Eller vad tycker ni andra?
algit: Jag håller med! Jag är van att alltid ha gel o vadderade bhar onder linnen... Tycker att det känns naket (med bröstvårtorna rätt ut)nu när man provar linnen! Jag har även köpt en bikini!!! Första gången på 10 år som jag stått med ett leende i provhytten!!!! Provade allt som jag inte kunnat haft tidigare!
Lemon!
Jag har också gjort lyft+förstoring!
Jag har lite problem med läkningen, på det högra bröstet har ett ärr spruckit upp.
Elektra03!
Tråkigt att ditt snitt spruckit upp! Hoppas det löser sig. Har du fått sy om eller läker det ändå?
Hur ser dina ärr ut? Mina är rätt breda, och lite sicksack upp till vårtgården. Det runt vårtgården är jättefint, syns knappt.
Men bredvid det stora ärren är huden väldigt ansträngd, det syns. Huden är liksom blank. Och det är rött runtom. Mina budbristningar ha svällt upp. Vet inte om det ska se ut så här?
Ska ringa läkaren. Men jag har inte ont så det är väl okej. Nån annan här sa att hennes ärr var ruggiga första månaderna. Och alla är ju olika i kroppen.
Hej alla!! har suttit och läst alla inlägg! Det var en del
Jag ska göra ett lyft med inlägg 30 Juni och är livrädd!! Nästan iallafall....
Verkar som att de flesta här är nöjda efteråt!
Jag har tre barn, är 37, har gått ner ca 25 kg i vikt, tränar ofta och gärna mycket... Märkte en dag att brösten liksom var borta mer eller mindre
Så då bestämde jag det här!
Är rädd att det ska bli fel, att jag ska ångra mig, att jag förstör semestern för familjen....
Jag har semester fyra veckor efter operationen....
Vill inte ha jättestora bröst, full B eller liten C...bara de sitter där de ska!!
Börjar att bli nervös.........
Joanna/Nojsan: Hej! Det kommer att gå jättebra!! Det kommer att vara en känslomässig berg o dalbana! Vart ska du operera dig? Jag opererade mig på SPC kliniken i falun....