• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • loppalina

Hej Algit!

Trött så här på kvällen :D :D Vi skall åka till Palma nova om 2 månader ;) Tänk så fel det kan bli när man är trött:)

Har varit mycket på Mallis o bilat runt jag tycker det är en toppen ö att åka på semester till!! Där finns verkligen allt!

• loppalina

Algit!

Vilken lyx 2 veckor ... 8) Vi skall åka med några kompisar :) Jag lääääängtar

• loppalina

Gonatt alla nattugglor ;)

• Izadora

Hej svejs!

I den här tråden har det verkligen blivit drag!
    Idag är det 16 dagar sedan min op. Vad jag kan konstatera är att jag är helt nöjd med storleken. Gick från A till C med 325cc geléhallon. Är jätteglad idag att jag inte tog mindre. Nu är dom nog inte svullna längre men sitter fortfarande för högt.

Jag sover på sidan sedan flera nätter tillbaka. Tack och lov!! Jag som aldrig haft ont i ryggen fick så ont mellan skuldrorna av att sova på rygg!

Brösten är helt oömma och jag lever som vanligt.

Ångrar inte min op men jag längtar till att dom hängt till sig lite så dom får lite snyggare rundning nertill. Hoppas att ärren blir fina oxå!

• algit

ISLA: Jag bor utanför Malmö.
    Jag tror det är många från södra sverige här.

• Lindistjejen27

sliQ: Jag hade tur! jag fick den sista tiden! Annars hade jag fått vänta till September.Som tur kunde jag ta semester med kort varsel!..Ligg på och ring din klinik!

_kakan_: Håller med! Fick alla papper igår från kliniken!!! Nu är det verkligt!!! Hur jag än försöker att "se" framför mig resultatet så kan jag inte....Lika för dig?

• Mamma03

Usch nu är det hopplöst här:( Blir nog ingen op för mej på läääänge tyvärr:( Kompisen som lovade dyrt och hederligt att ställa upp som medlåntagare,backa ur i sista sek,har INGEN som kan hjälpa mej på något sätt....visst jag kunde frågat vem som helst för jag VET att jag själv skulle betala till 200% men vem ska jag övertala,min familj/släkt har jag ingen kontakt med nästan....svärisarna har problem upp över öronen.FAN vad allt är misslyckat,22 år gammal jobbar som ett djur och ändå så har jag INGEN chans därute för att kunna ta ett lån vare sej till mej själv ir familj:(

• Filippa28

Hej hej!

Tack för alla svar.

Algit: jag hade lite skillnad innan. Man har blivit lite fixerad ja, ha ha ha.

Jag kanske ska sluta bry mig. Jag är nöjd men det är bara det att så fort jag fryser så kommer bröstvårtorna fram. Ena är nere och andra uppe känns det som :)

• KickanF

Mamma03:
    Men om du har jobb så måste du väl få låna utan medlåntagare. Har en väninna som nyligen lånade 20 000 utan medlåntagare och hon är arbetslös. tror att det var på IKANO-banken. Om du jobbar kanske du kan spara ihop till en del o låna till resten. Till sist men inte minst; vad är det för en "kompis" som först ställer upp för att sen backa ur. Då får man ju säga nej från början !!! Lycka till i vilket fall.

• Jengirl

Hej brudar!!

Idag är man hemma igen.. sonen är magsjuk stackarn. Så då får man sitta och hänga på BT

Kikade på mina ärr igår igen JIIIHOO vad fina dom har blivit.
    Det är skönt när det märks att det går framåt, men jag tycker mina bröst har blivit lite större sen op? Hur f*n det kan komma sig?? Anybody??

Svar på tråden Bröstförstoring