• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • sliQ

algit: TACK! du e en liten ängel! det är så enormt viktigt att jag får den där tiden..det var liksom för att de sa att de kunde fixa in mig innan sommarn som jag avbokade konsultation+ op på det andra stället.
    åtta års h-vete verkar bottna i ett par tuttar. så enklet kanske det är. eller inte men jag börjar bli frisk. man lever gott på hoppet och idag tynar det bort lite. bara lite.. dessutom börjar nytt jobb i aug så då e det ju uteslutet att starta m sjukskrivning. suck.

• algit

Det är ju inte säkert att det är så men ring och va lite besvärlig.
    Fattar precis din besvikelse.
    Hoppas de kan trycka om in dej säg att du kan ta andra återbud (om du kan det såklart )

• ISLA

Hej tjejer!
    Var iväg idag och provade bikini :D , men jag "vågade" inte köpa den först, var rädd att jag såg föör vulgär ut. Så när min blivande kom hem fick han följa med och ge mig en second opinion...det blev den! Jag snygg i en trekants bikini?! Ja, faktiskt :D!

Marran05

Nej, mina magmuskler behövdes aldrig sys ihop.
    Har du fått råd att inte ha för tajta byxor? Verkar lite märkligt i.s.f tycker jag, jag menar vi har ju hårt sittande gördlar på oss dygnet runt.
    Du bodde i Stockholm va? Undrar bara för att vi ska dit om 3 veckor, med barnen. Vi har bara varit där utan barnen innan, så jag tänkte att du kanske hade några bra tips på vad man kan göra nu när vi har barnen med oss?

SliQ

Har jag skrivit innan att jag var där i måndags? Fel av mig i.s.f, det var måndagen den 16 jag var där sist.

• loppalina

Hej Tjejer!

Vilket drag vi har här i tråden :D :D Undra om vi skulle få lika bra drag om vi träffades och partade ihop :D :? Algit det var väl du som hade stor trädgård om jag inte minns fel? Vad säger ni låter det intressant ??

Vaxad: Välkommen tillbaka :) Vad skönt att höra att det gick bra ;) Tänk på att inte ta ut dig bara vilan är oxå viktig. Man vill så mycket men orkar så lite ( så var det för mig)

Kreverad: Jag är 163 o väger ca 53 och var platt som en planka :D Jag la in 380cc och har idag c+. Det är snart 1 år sedan jag opererade mig och jag tycker att det är först nu man kan se hur slutresultatet blev :)

• ISLA

loppalina

Jag har också en stoor trädgård, ni är välkomna hit om ni vill träffas. Hade varit skoj att träffa er alla och se hur ni ser ut (och då menade jag inte era boobisar, även om det också hade varit kul ).
    Har för mig att vi gått igenom detta innan, men jag kommer inte ihåg riktigt. Jag bor i Halmstad. Var bor ni. Är vi många ifrån södra sverige?

• algit

Hej !
    Visst är det underbart ISLA: att kunna ha en trekantsbikini!!!!!!!!
    Jag provade linnen igår (mina egna linnen hemma) för vi ska åka till Mallorca snart, underbart att kunna ha linne utan behå under,hade flera såna med inbyggd top PERFEKT!!!!!!!!!!!!!

Ja, loppalina jag har en stor trädgård med pool där vi kan sola o bada våra "behag"

• Filippa28

Hej ni tjejer som har opererat er!

En liten fråga. Jag opererade mig för 2 månader sedan och lade in 350 i ena och 325 i den andra, för att ena bröstet var lite mindre.

Bröstvårtan sitter ca 1 cm högre upp. Självklart kan inte båda se identiska ut men har ni också lite skillnad på brösten?!

lite orolig eftersom man vill vara nöjd efter all smärta :)

• algit

Hej Filippa 28
    Jag har oxå skillnad har nog alltid haft det men inte funderat så mycket på det innan , nu vill man ju på nåt konstigt sätt att de ska vara perfekta fast de är så mycket finare än innan.
    Alla har nog skillnader på sina bröst men står kanske inte och tittar så mycket på dem som vi gör hahahaha.
    Hade du inte skillnad innan?

• loppalina

Hej!

Filippa28: Min läkare talade om för mig att jag hade asymetriska bröst(dvs bröstvårtorna sitter olika högt) innan jag opererades,han frågade om jag ville ändra det, men det ville jag inte så ja jag har oxå skillnad på mina ;)

Algit: Vad roligt att du skall till Mallis, skall själv dit om 1 mån :D Om vi skall sitta hos dig vid pool så får vi ju nästan ha någon som serverar drinkar oxå :D :D :D ;)

• algit

loppalina: jag ska till Mallorca om 3v. och vara där i 2v. Var ska du? Vi ska till Alcudia.

Svar på tråden Bröstförstoring