Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Mamma03:
Håller med KickanF - vad är det för kompis, har man sagt en sak får man hålla sig till det tycker jag.
Var har du försökt få lån? Ge inte upp försök överallt, bara för man får nej från någon betyder det inte att alla säger nej.
Jag önskar dig lycka till och håller tummarna för att du ska få ett lån så du kan få göra din op.
lindistjejen27
Jag ska operera mig 22 juni i uppsala..ska ha anatomiska gelehallon. Har lite ångest för storleken nu bara!
E du nervös nu då? snart dags ju!!!
Vaxad!
aha ok! hur var det då? hur känns det nu då några dagar efteråt? mycket ont?
sliQ!
Åhh GRATTIS!!! vad bra att du hann få en tid!
Det känns som om jag är den sista som kommer att operera sig här..alla andra har tider nu snart eller i början av juni..
Så ni får inte överge mig sen!!!! hehe
_kakan_
Lycka till imorgon!!!
Lindistjejen27: Jag känner en tjej som har operarat sig i Falun, hon blev jättenöjd!!
Är du från den trakten?
Undrade bara eftersom jag bor ganska nära Falun... Lycka till!!!
Jojjsan: Allt är bara bra med mig!!
Har inte speciellt ont alls, som träningsvärk ungefär fast lite ondare.
När har du op tid?
missade att du faktist redan hade skrivit när du ska opereras
SORRY!!
Tror nog att vi är rätt många från södra Sverige här, kommer själv från Arlöv.
sliQ:
Då ska vi op samma dag.
Känns helt overkligt att det är så nära nu.
KOmmer aldrig får ett lån så länge jag inte har en medlåntagare....har anmärkning hos kronofogden....en lång historia men exte blåste mej på mååånga tusenlappar:( Så jag fick snällt betala....känns hopplöst när jag VET att jag inte har en ärlig chans....jag själv vet ju att jag betlar men vem kan lita på det mer liksom? Ingen som känner mej där...
Har ni några tips? Nån som lånat ensam trots anmärkning??
Snäääälla hjälp mej.....
mamma03: även om d tar tid så har jag lyckats spara ca 1500:-/mån (netto ink p 9 000, hyra på 3400...) d tar tid men d går..kanske mamsen å pappsen kan låna 5000??
- det ORDNAR SIG ALLTID!!
pernilla25: VAR ska du opereras??? på citadell m? hihi d vore ju sjukt kul! (gud va min humor e låg idag...)
Mamma03
Det är nog ganska så kört om du inte har borgenär/medlåntagare om du ska ansöka om lån och har betalningsanmärkning tyvärr.. .
Men ett litet tips som jag inte vet vart det leder för dig, men kanske värt ett försök. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad dom heter, men nåt i stil med svea ekonomi eller svea direkt nåt sånt, KAN låna ut pengar så länge man har fast jobb och är svensk medborgare. Det skulle tydligen vara deras krav.
Men det kan vara hög ränta på såna lån, men det kanske du inte bryr dig om nu.
Hoppas det löser sig för dig!