Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
hej alla!
är det något som vet om det är okej med koffein inför en operation?!
har någon några andra tips inför min op som är 10dagar bort? :)
kram på er alla!
Mamma till 2.
Härligt att du mår bra
Längtar så efter att komma dit du har kommit. För mig är det en vecka sedan i morgon. Det blir bättre och bättre för varje dag, men man är lite stel och ganska så försiktig fortfarande. Men tiden går fort.. . Visst är man väl snyyyggg i sina nya tuttisar..
Farida.
Jag kunde dricka kaffe 2 timmar innan min inställelsetid (Op-dagen). Skulle vara där 07.00. så jag gick upp 04.30 och njööött av en kopp kaffe..
Försvann mitt inlägg ?
Där var det ju !
jengirl!
tack gud för det!! :) :)
Hej !
Farida:Jag fick äta och dricka vad jag ville till kl.24.00 dagen innan och vatten till kl.06.00 samma dag.
Opererades kl.08.00
Farida.
Du får fråga din klinik, kanske är lite olika.
Jengirl !
Ja, vilken skillnad det är på 1 och 2 veckor ! Det var som natt och dag för mig ! Efter en vecka hade jag fortfarande hjälp av min mamma här hemma. Kunde och orkade inta ta hand om min lilla flicka. Kunde inte köra bil efter en vecka, inte åka och handla själv osv. Nu är det som jag skrev nästan helt bra. Kan göra allt jag kunde innan operationen.
Håll ut. . .det går så fort tills du kommer känna dig helt bra igen.
Hej alla,
Är det nån här inne som har lagt in implantatet via vårtgården, dvs gjort snittet runt bröstvårtan och i så fall kan berätta vilket typ av implantat och om känseln fortfarande finns kvar?