Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
PS: THANK GOD Att jag valde 325 iaf och inte 300!!!!:) :)
Skönt att höra att allt har gått bra för dig!
Tycker inte du också att det känns overkligt att man vekligen har gjort det?! Jag menar helt "plötsligt" har man stora boobisar, och det har inte ens gjort ont.
Isla!
Jag tycker att det känns så himla skönt att det är över! Att det äntligen är gjort! Alltså det gör ju lite ont och jag kan inte göra vadsomhelst men jag trodde det skulle vara mycket värre!
Det skönaste är att nu slipper man sitta uppe på natten och kolla på före o efter-bilder på nätet och ha storleksångest. Allt sådant är över nu äntligen! För mig känns det nu bara som en stor lättnad och allra skönast förstås är att jag inte ångrar mig alls!!!!:) Jag är än så länge bara glad!!
Hoppas bara att jag läker bra! Man är ju klart nyfiken på slutresultatet!;)
Izadora! Gud vad roligt att höra att allt har gått bra och att du e nöjd!!
vad skönt att höra det där med sövningen att det var så pass skönt..det e den delen jag e mest nervös över!!
Hur känns det med gelehallon? det e nämligen dom implantaten jag tänkte ta.
Men du verkar ju må jätte bra eftersom du kan sitta här o skriva! =)
Fan vad kul att du har gjort det nu! känns det inte overkligt?
Jag längtar tills det e min tur nu!!!
just det där att få det gjort nångång!
Vad var första tanken när du såg dina nya??
kommer va jätte nervös för första "titten"
KickanF: oki..tack så mkt! hehe har redan skrivit ut 3 bilder på fina bröst som jag ska ha med mig..måste skriva ut lite skräckbilder på några också..hehe men det finns så många sånna tycker jag!!
Izadora !
Vad skönt att allt gick bra och att du valde 325 cc. Ta det lungt de närmsta dagarna så du inte överanstränger dig. Men det är bra att röra på sig sa min läkare, mycket bättre än att bara ligga till sängs.
Kram
Hej Izadora!
Välkommen tillbaka ;)
Vad roligt att du mår så bra :)och att du är nöjd. Visst är det en härlig känsla att helt plötsligt ha nya snygga bröst :D
Jengirl: Det där du beskriver kände jag oxå faktiskt ganska länge efteråt:( inte så värst roligt men det är inget som är fel ´:) som tur är ;) Har du tejp över snitten, bandage eller har du ingenting ??? Kanske kan du smörja in ärret med lite salva om det drar i snittytorna :? Hoppas att det hjälper med det svaret för jag kan inte komma på något annat att göra åt det tyvärr:(
Izadora: Kul att höra att du mår bra och är nöjd! Skönt att det är gjort, eller hur!?
Jengirl: Jag har samma problem som du. Det drar, sticker och svider. Tar du värktabletter? Jag har inte använt mig av några värktabletter på några dagar. Vill försöka klara mig utan. Men nu tog jag en och gud, så mycket bättre det blev! Så vila och ta dina värktabletter så mår du förhoppningsvis bättre. Vi är ju inga superhjältar .
Loppalina: Det där med salva låter bra. Vad för någon kan du rekommendera för att smörja in ärren med?
Ta någon salva som är fet tex Helosan den är ju antiseptisk . Hade den på mina tatueringar ;) Tuttarna smörjde jag med miniderm eftersom att jag är en torris ;)
Sharkie: Hur mår du efter op nu då? Är du nöjd?
Värktabletterna kan man ju dra ner på, man måste ju inte ta alla som man är ordinerad, men självklart så skall man ju inte ha ont heller för den delen . Det kanske räcker med panodil eller liknande istället för receptbelagda? Som sagt det känner ni ju bäst själva ;)