Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Izadora:
Jag har ingen aning om din kroppsform och så, så det är svårt att säga, men jag tycker inte att 325 låter ett dugg knasigt. Jag tycker inte att du behöver oroa dig - har du valt 325 gjorde du säkert rätt då när du var mindre nervös.
Däremot, om du är det minsta lik mig, kommer du säkert att bli chockad direkt efteråt. Mina var toksvullna ett par veckor och jag grät och var övertygad om att allt var förstört, men sedan lade det sig och blev hur bra som helst. Försök komma ihåg det i början, så slipper du en hel del besvär.
Jag tror att det blir jättebra; kom ihåg att ladda kylen innan bara, för du får inte bära tungt i början och spänna bröstmusklerna. Lycka till!
Plastgroda!
Var dina svullna direkt efter op? Isåfall antar jag att jag lär få en rejäl chock. Såvida dom faktiskt inte blir mindre än vad jag föreställer mig.
Skönt att höra att du är nöjd idag iaf! Jag känner en viss oro över att jag oxå
kommer att ångra mig först. Jag tror inte att jag blir kär i mina nya tuttar med en gång som en del andra har skrivit att dom blev. Får väl bara hoppas på att kärleken växer fram med tiden.
Hkälp! Jag kommer inte ens att våga kolla på dom efter op. Hoppas att jag är rejält drogad! ;)
Hej Izadora!
Gud var spännande att du opereras imorn!
Hoppas allt går bra för dig!
haha kommer inte heller våga kolla på mina nya bröst efter operationen!
Men dom kommer säkert bli jätte fina!
Vilken storlek kommer det bli med 325?
Men som sagt LYCKA TILL!! =)
Lycka till Izadora för imorgon!
Det kommer att gå jättebra, va inte orolig!
jag opererades 8 juni 2004 , har koksaltvatten, 350, och dem är hur fina som helst.
är 1,70 lång och hade 50 kg innan op.
Nu har jag gått upp lite:)
Lycka till, var inte stressad, de kommer visserligen vara svulna de första 6 månaderna men sedan kommer du att tro(som jag tror) att dem är för små.
kram
Izadora: Jag kände det precis som du med ristestet. Det blev bara hängbröst och konstig form. Men så har det inte blivit alls! Jag kan lova dig, de ser mycket bättre ut än med ris. Storleken tror jag nog stämmer med hur det var med ristestet men de är ju svullna och så fortfarande, så jag kan inte säga med säkerhet.
Jag valde mellan 275 och 300. Med ristestet kändes det som det var en anings förstort med 300 men eftersom de säger att det försvinner lite så bestämde jag mig för 300 och det är jag glad för idag. Lycka till!
Hej!
Min bh trycker så mot stygnen som sitter under brösten. Är det någon som har något förslag på vad man kan göra? Det är jättejobbigt!
Jenny77
Jodå, jag är kvar här.
Mina är jätte hårda och de spänner oxå en massa, men mina ligger ju bakom oxå.
Ja, den 18:e ska jag tillbaka, klockan 11.15. Själv då?
Jag har ingen känsel på någon av bröstvårtorna eller på undersidan av dem... hoppas det kommer tillbaka :(
Jag måste oxå råda folk att ta en storlek större om de är osäkra...
Jag trodde det skulle bli perfekt med mina 350/375... men blir mer o mer besviken för var dag som går :(
Tycker inte alls att de är speciellt stora. Det är klart att de är större, hade ju knappt A kupa förut, så lite skillnad är det ju(tror det är B kupa nu, men vet inte, hade hoppats på C). Utan tröja ser man skillnaden ordentligt, men med tröja ser det precis likadant ut som innan operationen (när jag hade gelebehå på).
Dessutom är mitt ena bröst större än det andra, det bröstet han lade in 375 i är MINDRE än det med 350!
Kan det bero på svullnaden? Det har sett ut så hela tiden oxå, det har gått nio dagar nu...
*orolig*
Tack alla!!!:) :) :)
Ja det är ingen idé egentligen att oroa sig mer nu över storleken. Det blir som det blir.
Jag har mina rispåsar på mig nu med t-shirt och skjorta över och det ser helt ok ut. Fick lite panik igår när jag provade med min tightaste topp för då såg det så stooooort ut.
Jojjsan;
Jag skulle få en full C med 325. Jag känner nu att det kanske blir lite onödigt stort på mig som är smal. Jaja, jag får väl äta upp mig några kilo om tuttsen blir för stora ;)
Blåsippa!
Jag ska ha silikon.
är du nöjd med storleken?
Hej alla!!
Där jag ska operera mig, så får man smärtlindring genom en slang som man ska pumpa in en gång i timmen de första 2 dygnen. Sen ska man själv dra ut slangen. Någon som fick sån efter operationen (eller ska få), och vet om det fungerar?