• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Izadora

Jengirl;
    Vad hade du för storlek innan och vad skulle du få för kupa med 295?

• Jengirl

Jag fyllde knappt 75 b. + att jag har ammat oxå. Jag diskuterade aldrig kupan med läkaren, för det är så svårt,det blir ju så olika för alla. Jag provade ut implantatet och tyckte det var lagom. Men man är ju så ovan nu..

• Izadora

AAA...jag har ju inga höfter heller. Ser olika ut beroende på vilka byxor jag har.

Tycker du att dina tuttar blev större än ristestet? Står dom ut mycket?

• Izadora

Men vad tror du att du har nu efter op? C,D?

• Jengirl

Japp som strutar just nu.. Om man har en stor tröja så märks det knappt. Men när man tar av sig den sååå WOOWW!! Inte kan man tro att dom döljer sig där..

Ta det lugnt, det kommer säkert bli jättebra för dig. Är du jätte orolig?

• Jengirl

Jag har nog c eller lite d kanske... Vet inte än.. bara tre dagar sen jag opererades..

• Izadora

OK Jengirl:)! Förlåt att jag är lite tjatig! ;)
    Då har jag iaf fått reda på att du hade lite mera bröst från början än mig, samtidigt skall jag ju lägga in 30 ml mer än dig...Tänk om jag inte trivs i mina nya bröst...

• Jengirl

Jag tror det blir fiiiinnnnn fiiinnttt på dig..

• Izadora

Oooops! Sorry!

Skulle fråga er tjejer hur man mår direkt efter op. Klarar man av att gå? Är det bara att det gör ont eller? Skulle man klara av att ta bussen hem själv? Har en timmes resväg. Kan man röra armarna? Tusen frågor nu när det börjar att närma sig.:)

Svar på tråden Bröstförstoring