Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Usch. Ska inte klaga så mycket.
(skäms lite)
Hej kexet!
Klaga på, för min del gör det inget iaf.
Vad trist att du inte får stöd från din mamma :( Du kan få lite stöd från mig ;) Vill du verkligen o funderat så länge så tycker jag att du verkar ha bestämt dig. Har du beställt tid och var i så fall? Hur mycket skall du lägga in och vilka inlägg?
Många tröstande kramar
Hur ska man göra när man har duschat??
Ska förbandet sitta kvar??? Det är ju alldeles vått nu? Tacksam för snabbt svar!!
Jengirl:Man ska asolut INTE ta bort tejpen, torka försiktigt med en handduk bara. Börjar tejpen lossna, sätt då bara ny krurgtej över den gamla.
kirurgtejp skulle det ju stå
Hej!
Tips tips ! Hårtorken ;)
Kexet: usch vad jobbigt..förstår hur du känner..kände samma sak..tvivlade som fan efter jag hade berättat för mamma och när hon reagerade som hon gjorde i början.
Ville verkligen inte lägga mig på operationsbordet när hon tycker som hon tycker..
Men som sagt nu tar hon det bra o allt e bra =) så jag tror när din mamma har smält själva nyheten o när det har gått nån vecka så kommer nog hon förstå
Tycker det var bra att du berättade för henne! =)
så det gör inget om det lilla bandaget är vått????
Jengirl!
Det torkar ju efter en stund men vill du ha det torrt använd hårtorken sa min sköterska till mig :)
ska man lufta dom då tills det torkar, eller ska man ha sin sportbehå på sig under tiden.. ?? åhh mycket med det här men vill inte att det ska bli fel...