• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • loppalina

Hej Jengirl!

Japp det blev till fel det var ju till kexet. Sorry :(

• Jengirl

Loppalina!

Ingen fara ju..

Någon som har hört från 41:an??

• loppalina

Näpp har lusat igenom sidorna idag och har inte sett något från henne 8)

• Jengirl

Loppalina!!

Vad tycker du jag ska hitta på idag??

Fy vad trist det är när man inte kan göra nånting....

• blåsippa

VAXAD!

Jag har 275 koksalt så det är ju inte mkt mer än 260.
    Vad ska du ha för implantat?

• Izadora

Gomorron tjejer!

Knappt tre timmars sömn här och op imorgon!!!

Undrar oxå hur det har gått för 41:an?!

Alltså, jag mår nästan illa nu inför imorgon. Igår kände jag mig håglös när jag tänkte på det och funderade på om jag skulle ställa in. Kändes som att jag valt fel storlek oxå...AHhh, jag har ingen aning...det kanske blir bra ändå...

Är det någon som vet att tuttarna verkligen blev lite mindre än ristestet? Alla säger ju det och då är det nog ingen fara...

Fick ni oxå tvätta er hemma med Descutantvätt? Jag skall göra det ikväll + imorgom bitti.

Hur mår ni alla som har opererat er sista tiden? Det är alltid kul med en lägesrapport! :)

Jag hoppas ju på att friskna till ganska snabbt förstås. Hur snabbt skulle ni ha kunnat lyfta en bäbis på 8 kg?

Jag är livrädd, tänk om musklerna inte funkar på flera veckor?

• loppalina

Hej Jengirl!

Är du sängliggandes? Har du mycket ont?

Läs en bra bok!

Har ni fint väder så passa på att ligga o njuta i solen!

• Jengirl

Loppalina!

Nej jag är uppe på benen hela tiden, vet lixom inte vad man ska hitt på. Jag har inte ont.Tycker det ömmar mer när man ligger ner. Solen ja, om det kunde skina liittee mer.. . När är det ok att börja plocka hemma å så,vill så gärna städa lite. Hur lång tid tog det för dig? Man kanske känner bäst själv.

Isadora! Jag opererades i tis, jag mår prima. Får det verkligen kännas så här bra efter så kort tid? Undrar man nästan..

• loppalina

Hej Izadora!

Jag fick oxå tvätta mig med descutan hemma innan op. Det är så olika med hur man mår efteråt så det är svårt att säga när man orkar eller inte...

Jag opererade mig måndag innan midsommar förra året och hade ont dem tre första dagarna, jag kunde ju ha våran lilla kille i knät och lyfta försiktigt nära kroppen. Jag åt tiparol i ca 5 dagar. Jag åt sedan vanlig ipren i totalt 2 dagar till. Sedan åt jag inte mer tabletter. Visst spänndes det och man var ju öm i revbenen:? ??

På midsommarafton hade vi folk hemma hos oss och jag tyckte det var helt ok.

Lovar att du kommer att ta igen sömnen efter operationen :)
    Du skall se att det kommer att gå bra för dig;) Lycka till imorgon!

• ISLA

Jengirl:Är ju i samma sits på ett ungefär i.a.f som dig. Än så länge har jag inte tröttnat, när jag kom hem ifrån op så hade min underbara blivande bäddat upp en bekväm säng med massor med kuddar inne i storarummet. Så här ligger jag med TV:n framför mig, den bärbara datorn på ena sidan, och ett bord fullt med tidningar, dricka och färska exotiska frukter på den andra sidan. Och telefonen går just nu varm, det var längesen jag pratade så mycket i telefon med mina vänner faktiskt.

När min blivande kom ner ifrån att ha varit uppe och lagt barnen igår kväll, så hittade han mig gråtandes. Han undrade naturligtvis vad det var som gjorde mig ledsen...men det var glädjetårar för att jag har så underbara barn och en så underbar blivande man som altid ställer upp till 100% .

Izadora:Nej, jag fick duscha på kliniken innan op.

Svar på tråden Bröstförstoring