• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • ISLA

Nu idag (op i tisdags)har mina boobisar svullnat och känns väldigt spända. Har det varit så för er andra också, att det kommit efter "så lång" tid?

• Mamma till 2

Hej !
    Jag är lite nere. Jag tycker att mina bröst blev för stora. Min sambo tycker också dom är för stora. Jag ville ha en full B kupa och sitter här med en full C kupa. Brösten har mjuknat en hel del nu 11 dagar efter op. Men jag tycker dom är lika stora nu som direkt efter op. Jag börjar inse att dom inte kommer bli mindre. Det var inte såna här Pamela Andersson bröst jag ville ha ! Skäms för att dom är så stora. Det skriker silikon av dom
    Det var inte meningen att jag skulle "dölja" mina bröst nu efter op, men det är nästan så jag gör. Visst, med kläder på ser det ju bättre ut. Utan kläder är det bara mina bröst. . .och så jag.

Känner mig arg att jag inte följde vad jag själv kände dvs 270 cc. Jag kan bara skriva till er alla andra som går och velar mellan storlekar, lyssna inte för mycket på läkaren. Vad ni känner kommer bli bäst i slutändan.

Kram

• Jojjsan

Mamma till 2: jobbigt att du känner så =(
    men tror du inte dom kommer bli mindre efter ett tag när dom har hängt till sig lite? Och det e klart att dom känns stora när man e så ovan! Och du får inte glömma att det tar ju faktiskt 6 månader innan slutresultatet kommer. Du kommer vänja dig med dom efter ett tag o då kommer du säkert tycka att dom e för små =)
    Så allt kommer nog kännas bättre efter ett tag!!

• Dina

Mamma till 2:

Hur mycket la du in och vad för sort?

• Mamma till 2

Dina !
    Jag la in 300 cc gelehallon. Jag hade en a kupa + tomma och lite hängiga bröst (efter att ha ammat 2 barn).

• Dina

Mamma till 2:

La du in dom under eller över muskeln? jag funderar på nånting runt 400 men det måste ju bli gigantiskt.

• blåsippa

Mamma till 2

jag säger som tidigare jag hade la ju in 275 koksalt hade först en c-cupa o nu en stor b så har du stor c nu borde du få en liten c skulle man tro, kanske mindre! Det tar tid!! Ha tålamod!

11 dagar är ingenting!! För mej tog det nog åtminstone en månad el två innan brösten blivit något mindre.Och typ 2-3 månader innan jag hade min b-cupa!
    Nu har det snart gått 6 månader o de har "hängt till sig" o är jätte fina o är en stor b-cupa siom jag ville ha.

Jag hoppas att du kommer att bli nöjd med dina bröst,det tar som sagt nästan 6 månader innan de är färdiga.

• ISLA

Mamma till 2:Så tråkigt att du känner det så. Har hört att man kan bli lite deppig efter att ha gjort sådanna här förändringar med våra kroppar som vi ändå har gjort. Tänk på att det faktiskt bara är 11 dagar sedan, det lär nog ändra utseende en hel del innan de är "färdiga". Du kommer säkert att vara jättenöjd med dina bröst när de är färdiga!

• loppalina

Hej Mamma till 2!

Du skall se att brösten kommer att minska under en väldigt lång tid framöver :) Svullnaden håller i sig ganska länge. Ha tålamod. Jag hade själv ganska stora tröjor på mig i början för att brösten var enormt svullna men jag lovar svullnaden kommer att avta :) Den som väntar på något gott ........

Tröstkramar loppalina

• KickanF

41:an. Var är du, hur har det gått? ! Hoppas att du mår bra.

Svar på tråden Bröstförstoring