Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Undrar oxå vart 41:an är, hoppas att det har gått bra för dig.
Jenny77
Nej, på mina papper står det ingenting om vad det är för implantat, bara "style 410". Men det ska vara anantomiska, hurså? Vad står det på dina? Har du runda?
Jag blir mer o mer besviken...
Tycker det är pinsamt att ha tajta tröjor på mig, eftersom man inte kan ha behå än så känns det som om folk förväntar sig att de ska vara mycket större och därför tycker jag det är pinsamt att visa mig i en tajt tröja där de fortfarande uppfattas som små...
Varför känns det så? Och varför bryr jag mig? Jag vet ju att de är större, men de är ju inte stora...
Det var ungefär såhär jag ville ha dem innan operationen, men nu känns de alldeles för små :(
*lessen*
Dina !
Jag har det bakom bröstmusklen.
Mamma till 2: Du behöve inte oroa dig, dina bröst e fortfarande svullna, och när svullnaden kommer o lägga sig så kommer det gå ner en kup storlek, och slutresultatet ser man efter 6-12mån, eftersom bröstens form ändras hela tiden och dom kommer o lägga sig på "plats"
Det har ju ändå bara gått 11dagar, du e fortfarande nyopererad.
Jag hade en stor E-kupa när jag var svullen, det hade jag jättelänge, men nu har jag en D-dd kupa, och det är 8veckor sen jag gjorde mig op.
Så du kan vara lugn..!
Ta hand om dig!! :)
Mamma till 2.
Hej! Vi verkar ha sammma förutsättningar. Har lagt in 295 gelehallon. Hade utammade bröst innan, fyllde knappt 7b b. jag tyckte oxå att mina var förstora i början, men nu har jag vant mig och svullnaden har minskat. Så dom har blivit mindre. Jag tycker att det är synd att du inte är nöjd, hur ser du ut i kroppen? Är du smal över höfter å så.? Jag är inte heller ute efter att ha stora bröst, utan det viktigaste för mig är att ha fina bröst, lagom sådär.Jag hoppas att du snart kommer att bli nöjd med dina bröst. Kram
Tack alla snälla tjejer !
Vad hade jag gjort utan er
Visst har det inte gått så lång tid efter op. Känner mig dum som först klagar på mina små bröst, och sedan på mina stora bröst! Jag verkar ju aldrig bli nöjd *s*. Bara dom bli liite mindre så !
Får lyssna på er och mamma som tycker dom är helt fantastiska Hon är lite avis nu när vi ska till Kreta om 3 veckor tillsammans
Kram till er alla
Jengirl !
Jag är 159 cm och väger 48 kg. Hade/har liten smal överkropp. Var 73 cm runt bröstkorgen.
Mamma till 2:Bra att det känns bättre, du verkar lite mer positiv i.a.f
Och du, du behöver inte alls känna dig dum, det är nog rätt vanligt att man känner sig lite "förvirrad", vi har ju ändå inga exakta garantier för hur det vi väljer kommer att bli.
Mamma till 2.
Sedär, ännu mer lika, ska oxå till Grekland om 3 veckor..
Ni andra som är "ny"opererade, när ska ni gifta er?