Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Det hoppade visst in en smile som inte skulle va där...
*Miranda*, mina är också olika stora. Jag skulle ju ha olika stora implant från början, men läkaren ändrade sig på operationsdagen och tyckte jag skulle ta samma storlek på båda...så nu är de olika stora..men det som är större är bröstet jag lyfte, så jag hoppas att det är större pga av svullnad....annars blir det ett allvarligt snack på återbesöket...fast tänk vad jobbigt, att göra om det...vet inte om jag orkar det...:(
Jag har inte så mycket känsel heller under brösten. Inte heller under hakan...lite rädd är man ju, men det kommer nog tillbaka..optimist...
Vad tråkigt att du är så besviken på storleken. Ja, jag kunde som sagt ha tagit större, men det är skillnad ändå för mig. La in 335, hade en knapp B förut, vet inte vad jag har nu, men skulle kanske kunna gissa på en C. Fast det är svårt att säga...provar lite kläder nu, bland annat vitt tajt linne som jag knappt använt förut, och det är snyggt...:)
Jag ska på återbesök 11.30, kul, då ses vi då!
En sak till, vad står det på ditt papper med info om inläggen du fick från kliniken? Står de att de är anatomiska på dina papper?
vaxad!
ja jag är helt nöjd med storleken har en stor b nu o det passar min lilla kropp bra är ca 162 cm o väger 48kg.Ville bara ha bröst o inte vara alldeleds platt, vill heller inte att det direkt ska synas att man är op o det gör det inte heller.
hade en liten a-cupa innan efter att ha ammat 2 söta barn!
Jag tror det är jätte viktigt att man diskuterar ordentligt med dr eftersom de har bra erfarenhetn o berättar hur stora man vill ha o så.
Vad har du nu o hur stora vill du ha?
Sharkie: kan du inte lägga nån kompress i mellan då? så kanske d känns bättre! =)
Ok Izadora men det blir nog bra ska du se! =)
Jahapp! Då var man nyduschad då med Descutantvätt. Ska lägga mig nu i rena sängkläder o försöka sova. Kl ringer 05.40 och 7.30 är det dags att åka.
Känner mig ganska lugn just nu. Berättade för mamma förut. Hon tyckte väl som jag trodde att det var onödigt men att det är min kropp och jag som bestämmer vad jag vill lägga pengar på. Hon sa att jag är lite utséendefixerad och joo, det är jag ju tyvärr.
Sen sa hon att "jag vet ju inte hur du ser ut." Nää, hon vet ju faktiskt inte att jag har kört med tre-fyrdubbla BH. Hon undrade om jag tagit bilder före så att hon fick se skillnaden sedan.
Iaf, hon skulle tom skjutsa in mig dit imorgon! Skönt! Då behöver min sambo bara hämta mig efteråt. Jag känner mig lugn nu. Det får bli som det blir. Dom flesta man läst om har ju blivit nöjda. Kanske jag med om jag har tur! ;) ;) ;)
Izadora! du måste raportera här sen när du kan hur det gick för dig!! ok? =)
ååhh lycka till nu med allt! hehe nästan så jag känner mig lite nervös
Fan vad spännande!! =)
Kram!!
Lycka till Izadora o hoppas att allt går bra. På måndag är det min tur.
Huga...snart är det dags! Blir hämtad om 5 min. Är lite nervös. Tittade på tuttarna i spegeln och egentligen är dom ju ganska fina fast dom är små, och tänk om dom blir för stora???
USCH! Jag hoppas verkligen att jag inte gör mitt livs misstag nu!!!
Rapporterar här så fort jag orkar!!!!;)
lycka till!!!
Hej,
är det någon här som har gjort sin förstoring i Malmö hos Dr G.Sanden?Skulle vilja veta hur det fungerade och om det blev bra,
Dina