Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Isla O jengirl: E ni nöjda o så med era nya bröst?
Själv e jag supernöjd, dom är alldeles perfekta..
Linslusen: Det känns jättebra! Igår var det första gången som jag fick se dem ordentligt och jag är överlycklig. Jag la in 300cc. Jag trodde också att jag skulle ha mycket ondare. Visserligen har jag lagt ovanför bröstmuskeln så jag har inte lika ont som ni som lägger under muskeln.
Nu när jag har sett var snittet ligger så känns det som om det ligger väldigt långt ner. Är det för att brösten fortfarande är ganska högt upp och svullna? Och att brösten "faller ner" lite efter ett tag? Som det ser ut nu så ser jag snittet när jag tittar mig själv i spegeln. Inte så kul. Hur har det varit för er?
Sharkie: Va kul :) Jag la in 460cc, jag har bakom bröstmusklen, men jag upplevde ingen smärta alls, visst det kändes som träningsvärk men jag hade ingenting som värkte. Det där angående snittet, brösten kommer o lägga sig sen, eftersom du gjorde det i måndas så är dom svullna o så. Jag hade mina bröst uppe vid nyckelbenen ungefär hehe, hade bandage 1vecka som skulle trycka ner dom. Ska du massera dina eller har du texturerad yta?
Ta hand om dig!
Linslusen: Jag har texturerad yta så jag behöver inte massera dem.
Jag längtar efter att kunna prova nya toppar och bikinis! Kan inte sluta spegla mig!
Hej linslusen!
Jag opererade mig 21 juni förra året. Jag har 380 cc silicon öch är jättenöjd :D
Sharkie: Mina ärr sitter lite ovanför bröstvecken men syns inte framifrån. Men nu är ju du fortfarande väldigt svullen så jag tycker inte att du skall oroa dig för det. Den största svullnaden kommer att ge sig om ca 1 mån. Om 6 månader så kommer du att se slutresultatet. Den som väntar på något gott........
Heeej igen!
Har era färdiga tuttar stämt med ristestet?
Jag tycker att när jag testar med 325 så ser det lite stort ut och ser nästan ut som hängbröst eftersom först är jag helt platt ovanför brösten och sen kommer rispåsarna och jag får ingen bra form på dom.
Jag fattar inte hur det ska gå in två st 325-implantat?!
Hur har det varit för er? Blev det bra form på tuttarna efter op?
Huga, tänker hela tiden på om jag har valt för stora implantat...
Imorgon vet jag men då är det ju försent..
Hej allesammans!
Nu är det 9 dagar sen jag opererade mig. Det spänner fortfarande, och på mitt vänstra bröst är jag jätteöm över bröstet. Alla ni här verkar ju inte ha speciellt ont, själv var jag liggande i en vecka...och har fortfarande gör det ont att röra sig och det spänner så in i helsike...jag har lagt framför bröstmuskeln, det ska ju göra mindre ont än att lägga bakom...vad är detta? :(
Nåväl, annars är jag nöjd, men jag råder er som snart ska operera er att ta en storlek större än ni tänk, för mina bröst vart mindre än vad jag trodde de skulle bli.
*Miranda*, är du kvar här? Hur mår du? Ska du tillbaka den 18 maj och ta bort stygnen? Känns de fortfarande hårda? Mina är fortfarande hårda, men det blir bättre för varje dag.
Izadora:
Mina såg vansinniga ut med ristestet, kanske för att riset flöt ut och det blev en märklig form och så. Om du ska lägga implantatet under muskeln kommer det att tryckas ihop lite extra mot revbenen, så riset visar ju inte helt rätt där heller.
Vad skulle du minst av allt vilja ha: för stora eller för små?
Linslusen:
Jag lade in 400cc gelehallon på Victoriakliniken i december. Älskar dem, både tuttarna och stället!
Blev du nöjd med dina?
Plastgroda!
Jag har redan valt implantat 325 runda geléhallon. Jag opereras imorgon!
Jag är mest rädd att vakna upp med för stora tuttar, att känna direkt att man har gjort ett fatalt misstag, eller att dom blir fula.
Det är svårt att föreställa sig innan hur dom kommer att bli. Hur mycket dom står ut framåt eller om dom går ut mycket på sidorna. Riset kan man ju platta ut lite som man vill.
Jag är rädd för en del här inne har fått stooora tuttar med bara 300 och jag som har valt 325...kanske inte så stor skillnad men jag kanske borde nöjt mig med 300...