• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jengirl

Loppalina..

skrev du till fel där.?

• Plastgroda

Det är säkert bra att berätta om man har en nära kontakt med sina föräldrar, men om man inte vill tror jag att man kan komma undan med det. Mina föräldrar har ingen aning, såvitt jag vet.

Tror inte att jag skulle komma undan med det om jag satte på mig bikini, men jag lade in mina 400 för ett halvår sedan, och de märkte inget vare sig över jul eller de gånger vi setts efter det. Tror inte att de har tänkt tanken att jag skulle göra nåt sånt, så det slår dem bara inte.

• Denna där

ISLA: Vad roligt att höra att du är nöjd med dina nya skönheter! Är det verkligen så att man är deppig dom första dagarna?
    Hur kändes det att kolla på dom utan bandage första gången?

Wow, tänk att detta verkligen händer! Jag längtar till jag kan gå å shoppa nya tröjor. Tänker vänta med allt sånt till efter op.
    Frågorna är många nu innan, och det känns så tryggt att man kan få svar från någon som nyligen gjort det själv!
    Tack för att ni finns tjejjer!

• Plastgroda

Denna där:

Jag var tokdeppig och ångrade mig flera gånger i timmen de första dagarna, men det var nog mest för att det var en sådan chock för kroppen att bli sövd och ha ont och så. Sedan känns det ju så stort och oaterkalleligt på nåt sätt, så att man blir rädd att välja fel antar jag.

Efter en vecka eller så var jag jättenöjd, och nu när det har gått ett halvår har jag nästan glömt att de inte var mina från början.

• Lindistjejen27

Idag berättade jag för min mamma att jag ska opera mig.. Till min förvåning sade hon: You go girl... *skrattar* Inte reaktionen jag väntat mig.... Det känns så konstig att detta blir verklighet efter så många års funderigar kring detta. Efter att ha läst Era inlägg så vet jag lite mer om hur jag kommer att må efteråt! Så tack till alla som delat med Er av Era erfarenheter!

• ISLA

Denna där:Någon deppighet har jag inte känt överhuvudtaget. Bara överlycklig över att jag verkligen har gjort det ! Bandaget lättade de på redan efter ett par timmar, och de kändes faktiskt på en gång som mina egna .

KickanF:Jag opererades i tisdags morse, och än så länge har jag inte känt någon smärta , varken i tuttarna eller magen.

• Jengirl

Isla! Lyllos dig som inte har haft någon smärta. Min börjar avta nu. Men det spänner å drar emellanåt. Min läkare sa att det skulle ju vara konstigt om det inte gjorde ont,

Nu längtar jag bara efter att kunna göra saker som vanligt, ni som har gjort era operationer: När kunde ni börja diska igen, tvätta å så.. dom vardagliga sakerna, hur lång tid tog det?

• Izadora

Hjäääälp!!!

Nu har jag verklig ångest! Tankarna snurrar, funderar på att ställa in operationen. Jag är jättenervös över storleken. Tänk om det blir för stort????

Jag skall alltså lägga in 325cc geléhallon. Är 164cm och 52kg. Ni som lagt in geléhallon; blev det något mindre än ristestet? Iaf inte större väl? OK om dom är svullna först, det kan jag ju förstå men tänk om jag vaknar och ser direkt att dom är på tok för stora???

SNÄLLA! Säg att det är så att det blir mindre än ristestet! Jag har läst om ett par här som lagt in 300 och tyckte att det blev stoooooort.

Tror ni att 325cc geléhallon står ut mycket i profil? Jag vill inte att det skall synas för mycket.

• Jengirl

Isadora!

Jag är 167 lång, väger 54 kg. Jag har lagt in 295 gelehallon. Jag tycker dom är lite för stora.. Men dom kanske är lite svullna nu också efter op, men dom är jättefina.

• Jengirl

Isadora.

Hur ser du ut i kroppen? Det kanske ser lite stort ut på mig, för jag är ganska så smal över höfter å så. Inte så mycket former, förutom tuttisarna nu då..

Svar på tråden Bröstförstoring