Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Jengirl!
Vad skönt att du mår så bra :) Du kan ju plantera lite blommor det behöver ju inte vara så ansträngande. Klart att du kan plocka lite hemma om du känner att det är ok du måste ju inte anstränga dig och möblera om bara ;)
Jengirl:Ok, vi kanske inte är i riktigt samma sits , opererade ju magen med, så här är det sängläge som gäller.
ISLA!
Man blir lätt lynnig, det blev jag med :D Visst är det skönt när man får så mycket stöd hemmifrån :)
Hejsan, har spanat in den här tråden ganska länge.
Vore kul o veta vad ni har för implantat och vart ni gjorde eran operation.
Själv gjorde jag min operation på Viktoriakliniken, för 8veckor sen, har geléhallon implantat.
Lycka till alla som är nyopererade och de som ska bli :)
Hej linslusen!
Jag opererade mig på Carlanderska och har silicon.
Hej!
Är nu inne på 4:de dagen efter op. Allt börjar kännas mycket bättre nu. Igår var jag ute på en promenad. Gud, vad skönt det kändes att komma ut och röra på sig! Jag har även op undre ögonlocken och ser inte så vacker ut just nu, så jag har inte velat visa mig ute men blåtirorna börjar avta nu.
Jengirl: Visst är det långtråkigt. Jag känner mig bra men klarar ändå inte av att göra allt som man är van vid. Frustrerande, eller hur?
Jojjsan: Jag var hos min läkare tre gånger innan op varav första gången testade jag storlekar på inlägg. Sen var jag även hos en sjuksköterska två gånger för att prova storlekar. Hade tom med mig olika tröjor för att se hur de olika stlk skulle se ut. Alla har kanske inte möjlighet eller behov av att gå till kliniken så många gånger men för mig var det väldigt bra.
Izadora: Jag fick också tvätta mig med Descutan-tvätt kvällen före och på morgonen samma dag som op. Lycka till imorgon. Det kommer att gå jättebra.
Hej Linslusen:
Jag gjorde min operation på Art Clinic i måndags och har silikon.
linslusen.
Jag op i tisdags.. Har oxå gelehallon
linslusen:Opererades i tisdags på Citadellkliniken i Landskrona, det blev gelehallon, strl 375.
Loppalina: Hej Hej!! Hur mycket la du in?
När blev du opererad?
Sharkie: Oj, nyopererad, hur känns det?
Har du haft mycket ont o så?
Hur mycket la du in?
Själv hade jag knappt ont alls, trodde jag skulle ha jätteont men inte :)
Take care!