Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
En fråga till;
Vad kan man ta för receptfria värktabletter efter op? Ifall jag skulle må hemskt illa av dom jag får från kliniken?
Ska till apoteket idag tänkte jag. Måste köpa sån där Descutantvätt oxå. Har alla ni fått tvätta er med det före op?
Jag har inte orkat läsa hela tråden...men vad kostar era operationer?
jag har koksalt, fick ligga kvar under natten o det var kanon bra .
Betalade 30000kr med konsultation o allt.
Har även livstidsgaranti på implantaten så skulle de mot förmodan behöva bytas så
får jag nya impaltat gratis o bara betala op. (Eftersom man då oftast kan åtgärda det hela i lokalbedövning skulle detta idag kosta ca 4000kr i så fall.)
ska operera mig i Juni.
500cc "vanliga" silikon under bröstmuskeln, under bröstet
31000 Kr. i Uppsala
Hej!
Nickolina: Min operation kostar 32000:-
450ml silicon, operationen utförs i lokalbedövning med lugnande medel hos Plastikkirurgerne i Örebro.
Hej allihopa!
Finns det någon mer som ska operera sig i slutet av maj? jag har tid den 25 maj och var konsultation idag. Jättespännande!
Jättekul att det finns ett forum här där man kan prata av sig med människor som förstår hur det känns i alla fall!
Hejsan!
Jag e ny här..har inte orkat läsa igenom allting men guud vad skönt det är att läsa om andra som är i samma sits som en själv!
Jag har bokat operations tid i juni =) känner mig förväntans full men ändå jätte nervös..
Jag ska ta gelehallon, anatomiska implantat
någon här som har det??
har inte varit på konsulationen än men ska om en vecka
Annika72 jag ska också operera mig i uppsala =)
haha jojjsan.
Jag läste flera gånger "gelehallon aromatiska implantat" och undrade i mitt stilla sinne om det där var något nytt.
Lukta godis om bröna
Hej 41:an!!
Jag ska oxå operera mig hos Per-Erik i Örebro. Har letat ett tag efter någon som har gjort det hos honom för att höra vad de tycker om honom. Har du hör något? Jag ska opereras om 20 dagar och funderar jättemycket över storleken. Pratade med honom på telefon idag, men vet inte om jag blev så mycket klokare... Ser att du är ungefär i samma storlek som jag. Till mig rekomenderade han 260ml jag är rädd att det ska bli för lite....
Lycka till imorgon!!
Kram "vaxad"
Nickolina..hahah aromatiska? =)