• loppalina

Bröstförstoring

Hej!

Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!

• Svar på tråden Bröstförstoring
  • Jenny77

*Miranda*, han la implantaten framför muskeln, för jag hade ganska mycket bröstvävnad själv, och han ansåg att resultatet skulle bli bättre med dem framför muskeln.

Jag har ingen känsel i bröstet jag lyfte, det andra har jag känsel i, men inte så mycket. Det bröstet som jag lyfte, "pirrar" det ganska mycket..känns lite konstigt, men har läst någonstans att det kan kännas så. Mina är hårda som attans...hur känns dina, Miranda? Jag tror nog de har mjuknat lite, men är fortfarande väldigt hårda.

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta...Men jag skulle nog också kunnat lagt in lite till...:) Men missförstå mig rätt, jag är nöjd med hur de ser ut utan tröja och så...Jag la in 335 till slut. Hade b kupa innan, vet ej vad de är nu dock...Hur går det med tejpen Miranda, sitter den kvar på dig fortfarande...På mig sitter den ok fortfarande.

• *Miranda*

Jenny77
    Jodå, mina är jätte hårda. Emellanåt kan jag tycka att de har mjuknat och emellanåt är de stenhårda igen. Det pirrar i båda mina bröst nästan hela tiden nu, och har gjort så i två dagar. Det lixom pirrar och spänner som attans i dem... Längtar tills detta är över och man kan slappna av helt o hållet och bara njuuuttaaaa...
    Tejpen sitter som den ska. Men så har jag ju inte vågat duscha på den ännu heller ;)
    Har lixom duschat allt utom på brösten... Imorgon ska jag göra en ordentlig sköljning tänkte jag och då kommer den väl att lossna lite tror jag.

Hur går det med hakan förresten? Har du mkt ont?

• algit

Hej Miranda o Jenny!
    Det ni känner är helt normalt precis som vi alla har känt.
    Men visst är det en skum känsla?
    Kanske för att det är nåt man aldrig kännt förut?
    Det blir bättre för varje dag så håll ut!!!
    tiden går fort ni KAN snart njuta.

Jag kan känna den skumma känslan fortfarande( 8 v. sen )om jag gör nåt olämpligt.

• KickanF

Algit:
    Jo, det är sant att vi alla har olika förutsättningar och 350 som kanske ser stort ut på nån kanske ser litet ut på mig (tack vare min breda rumpa). Nä, skämt åsido. Det är nog eg. lite dumt att jämföra, blir kanske ännu mer förvirrande. Som sagt innan, kanske bättre att träffas "live" istället på en träff i Södra Sverige.

• loppalina

Hej tjejer!

Ett litet tips till er som fortfarande har tejpen kvar : Torka med hårtorken så fastnar den igen! Det gjorde den på mig iaf :D

• algit

Kickan: Jag tror oxå det att man kan inte jämföra.
    Nu idag tittade jag på Quinna sidan på före o efter bilder har inte gjort det sen innan jag blev opererad.
    Jag känner inte igen mej någonstans.
    Men det jag kände när jag tittade på bilderna är att mina bröst har blivit väldigt snygga!!!!!!!

Vi är ju alla sååååå olika skapade.
    Jag tror att man måste gå på helhetsintrycket det är ju det som är snyggt ett par snygga bröst som passar till kroppen.
    Där ska man nog tro på sin läkare de har ju varit med innan.

Det som är snyggt på dej är kanske inte snyggt på mej typ.
    Vet ni tjejer vi blir skit snygga hela högen tror jag !!!!!!!!!!!!!!!

Ja, gärna en södra sveriges bröst träff i sommar.Hade varit jättekul.
    Jag har stor plats , trädgård med pool där vi kan sola tuttarna haha.

• loppalina

Hej!

Det där med träff låter trevligt Algit 8)

• KickanF

Algit: bra att du är kanonnöjd me dina bröst.
    Vi kanske skulle slå allvar i saken o fixa en träff i södra Sverige. Hade varit kul tycker jag . Även de som inte op sig ännu kan ju komma osv.

• Sharkie

Hej tjejer!

Imorgon är det äntligen dags för mig!
    Jag ska inte vara där förrän kl. 11.30 så jag har gott om tid att oroa mig för operationen. Det jag oroar mig för mest nu är inte hur ont det ska göra efteråt eller om jag har valt rätt storlek utan det är att jag ska vakna upp under operationen. Hu, hemska tanke! Jag har aldrig blivit op förrut (som ni kanske förstår) så jag har ingen aning om vad jag har att förvänta mig. Men samtidigt ser jag fram emot det så otroligt mycket. Det var ungefär 1,5 år sedan som jag gick på min första konsultation och nu äntligen är det dags!

Jag hoppas att jag snart är lika nöjd med mina nya bröst som alla andra här verkar bli. Jag återkommer så snart jag kan och orkar.

• algit

Hej sharkie!
    Jag tycker sjukt nog att det är jätteskönt att bli sövd man bara glider bort mmmmmmm.
    Och du kommer INTE att vakna!!!!!!!!!!!!!
    Och alla där är säkert super gulliga för det är de på såna ställen det ingår liksom.
    Så oroa dej inte för det.
    Ont kommer du att ha men det går över ,lycka till !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring