Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
The normal chaos of love: Jag är 163 cm väger ca 53 kg och hade aa cupa innan op. Nu har jag lagt in silicon 380 cc och har nu full c cupa.
Opererade mig för 10 månader sen så nu har jag "rätt" resultat ;)
Hej alla goa tjejer!!
Så var det bara kvällen kvar. Imorgon kl 7 ska jag infinna mig på kliniken, jag håller på att att döööööö av nervositet.
Jag hoppas att allt kommer att gå bra nu.
Lycka till ISLA!! Många kramar till dig!
The normal chaos of love !
Jag är 159 cm väger 48 kg. Har lagt in 300 cc silikon. Hade a kupa innan och det "ska bli" en liten c kupa när svullnaden har gått ner.
Hej the normal chaos of love!
Jag väger 57 kg är 164 cm.
Hade innan 75 b -70 c lagt in 350 har nu 75 d-70 dd.
Gjorde det för att fylla ut mina tomma bröst efter att ha ammat tre barn.
Fått tillbaka mina bröst plus lite till.
Hej igen tjejer!
Jag måste fråga er vad ni har använt för sportBH efter operationen, om ni har någon ni kan rekommendera?
Jag skall ha sportBH i tre månader. Hela sommaren! *snyft*
Godmorgon (vääldigt tidig sådann) tjejer!
Nu kommer min mamma hit för att passa barnen om en halvtimma, sen ska vi iväg. Ska vara där vid 7, och opereras vid 8. Börjar oroa mig nu om att det kanske bli för stort...men det blir nog bra!
Lycka till jengirl (om du nu tittar in här innan du ger dig iväg) !
Jag tittar in här så fort jag orkar, och berättar om allt.
Izadora: Jag har nu 75d. Använde i början mest Stay In Place superzipper med blixtlås. Sen använde jag mina vanliga av samma märke. Hade inga problem alls med att dra något över huvudet direkt efter operationen.
Du behöver INTE ta till rejält i storlek om du köper bh före efter operationen. Det räcker med att den inte sitter så väldigt tajt som dom normalt gör.
Numera använder jag mina vanliga, jättetajta underst och har superzippern överst när jag springer. I USA använder kvinnor med implantat ofta dubbla sport-bh, men där tenderar ju implantaten att vara mer rejält tilltagna, ni vet.....
Lycka till ni alla!
Hej!
Lycka till idag Isla & Jengirl!
Izadora! JAg köpte en sportbh som man kan knäppa baktill, som en vanlig bh men utan byglar. Den funkar jättebra! Jag mätte runt bröstkorgen, är 80 runt, och antog att det skulle bli C efteråt. Så det blev 80 C på bh:n. Det passar perfekt!
Sen köpte jag en sportbh man trär över huvet, inga sömmar o jättemjuk. Men det var två veckor efter op o då kundr jag lyfta armarna försiktigt. Den sitter dock lite för tajt så det gör lite ont i vänstra bröstet, men ska prova snart igen, brösten blev väldigt snygga i den!
Till allihopa: Jag är från Västmanland, finns det fler här inne som bor i mitten av Sverige? Det vore jättekul med en träff i mellansverige!
Hej alla!
Ny här. Eller ja, ny och ny. Har läst och följt er ett litet tag nu. Alla mina egna frågor och funderingar kring ämnet har blivit besvarade genom att läsa era kloka svar. Skönt också att upptäcka att andra har precis samma funderingar och rädslor som en själv.
Bor i en mellanstor stad, men här är det inte så vanligt med "fejktuttar" så det känns så underbart att ha hittat det här forumet!
Håller tummarna för de flickor som har sin operationsdag idag :)
Kram på er!
Hej tjejer!
The normal chaos of love: Jag är 160cm och väger ca.52kg har 75A och ska lägga in 450ml runda silicon imorgon kl.8.00.
Isadora: Jag har köpt en bak knäppt sport bh på cubus den fanns både i vitt och svart och kostade 149:-
Det är skönt att man kan läsa om era tankar och nyopererades erfarenheter när nu min tur kommer imorgon .