Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
vaxad!
Jag bor också i västmanland..
Lycka till i morgon 41:an!!!!
Jengirl:Det blir fler men de 3 är värst.
Jag hade oxå ondare i det ena ,fler som har haft det.
Stå ut bara dagarna går fort.
Varje dag lite lite bättre.
Algit!
Mm å så känns det som att det som gör lite ondare känns lite mera större. Mera
svullet. Känns det oxå igen? Dom kanske fick böka extra med det bröstet..
Alltså det bröstet som det gör lite mer ondare i, känns lite mera stort..
algit..OK jag litar på dig =) jag hoppas att verkligen att man inte får nån konstig beslutsångest när man ligger där.
Vaxad..det är samma för mig! jag har också tänkt att ta en full B el. liten C har en liten A nu..vill verkligen inte skaffa mig värsta bomberna..skulle inte känna mig bekväm i min egen kropp då!
hehe lagom e bäst tycker jag =)
Jengirl
Vad kul, ska vi ordna oxå ordna en tutt träff?
Hos vem har du opererat dig??
Gör det mycket ont??
Hur mycket la du in?
Hoppas att du blir nöjd!!!!
41:an
Ska verkligen tänka på dig imorgon!!!
Jengirl!
Underbart att det gick bra för dig och att du blev nöjd med resultatet!
På Lördag får jag äntligen veta hur det blir för mig! Jag hoppas att jag blir nöjd men försöker att inte ha för höga förväntningar.
Är mest nervös över storleken. En del verkar ha fått jättetuttar med bara 300 och jag som är relativt liten o smal o ska ha 325!
Får väl en chock när jag vaknar. Jag ska redan nu försöka ställa in mig på att dom blir jättestora så jag inte svimmar. Usch! Jag passar nog egentligen bäst i lite mindre bröst. Liten C skulle nog vara lagom men nu får jag full C. Jaja, blir nog bra bara dom blir snygga! :)
Hur ska man ligga å sova då?
Isadora!
Jag har 300 och är smal, dom blev stooorra tycker jag..