Bröstförstoring
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
Hej!
Öppnar en ny tråd eftersom den gamla är stängd. Här kan vi ventilera lite om funderingar kring bröstoperationer. Tankar och frågor före och efter!
pijaten
270 anatomiska geléhallon är precis det jag ska ha.
Vad hade du för typ på dina???
Jag har LF på mina.
Jag e så orolig att mina ska bli för små. Jag har knappt a-kupa nu och är lång o smal, vill ha full b-kupa liten c-kupa.
Vad hade du för bh-strl innan o vad fick du för någon efter???
Blev du nöjd med storleken???
Tog det lång stund innan implantaten mjuknade???
Känns dem naturliga???
På vilken klinik gjorde du din op???
Hur länge var du sjukskriven efter???
Böjar att bli nervös nu!!!!
Operation på torsdag fm.... Har ni andra haft såna tankar som: Gör jag rätt? Hur kommer det att bli? Tänk om det blir fel?
Känns riktigt jobbigt... Fast hade jag inte riktigt velat göra det här, hade jag ju aldrig bokt en tid.........
Hej Joanna/nojsan!
Känner igen dina frågor, jag grubblade när jag låg på operationsbordet o väntade på att bli sövd ;) Tankarna var mest att jag skulle få komplikationer och att det skulle synas jättemycket att jag har silikon bröst!!!
Nu efteråt så tycker jag att det igentligen att jag var väldigt nervig, men jag tror det hör till att vara orolig och nervös innan en så stor operation.
Så jag tycker inte alls att det är konstigt att du grubblar, det gjorde jag med ;)
Lycka till med operationen om vi inte hörs innan *kram* Loppalina
Jojjsan :
Hej Hej :)
Grattis till nya brösten!!
Gick allting bra? Känns det bra?
Massor med frågor hihi :)
Lycka till med dina nya tuttisar ;)
kram!
loppalina:
Tack för svaret :)
Det är precis så jag känner det... Tänk om jag får hålla på efteråt med sår som inte läker eller nåt.... Förstör semestern för familjen..... Känns så ego, helt plötsligt :(
Nu ska det snart bli gjort iallafall :)
Kram Joanna
Lisa22e
LF? vad menas med det? Jag vet bara att märket hette Mentor å dom var amerikanska och droppformade. Jag hade a-kupa innan å nu har jag c-kupa. Men dom känns absolut inte för stora. Men jag är inte direkt mager heller. I början kändes som jättestora men nu önskar man nästan att man tog större ;) men jag är jätteglad att jag valde dom å dom ser helt naturliga ut! Dom är jättemjuka å det blev dom ganska snabbt tycker jag. Men man får räkna med att få ett ärr under bröstet. ( det är dock inget jag stör mig på)
jag var sjukskriven i 2-3 veckor tror jag... men min kompis som åxå opererade sig var bara hemma från jobbet en vecka, det beror på vilket jobb man har. Hon är supersmal å hon tog åxå 270s å det ser åxå mkt bra å naturligt ut. vet dock inte vilken kupa hon har nu, om det är b eller c. Men det där brukar ju läkaren kunna svara på beroende på hur mkt egna bröst man har.
jag opererade mig på lidingökliniken eftersom jag bor i umeå å en av de som jobbar där jobbar i umeå varannan vecka, så så har jag närmare vid återbesök å sånt.
ska du operera dig snart?
Hej linslusen!!
Tackar!
Ja allt gick verkligen jätte bra med operationen!..dom lugnande tabletterna jag fick innan hjälpte verkligen om man säger så hehe låg o babbla på operationsbordet innan jag skulle bli sövd..var inte ett dugg nervös
Men jag har verkligen haft jätte ont hela veckan! Men nu börjar det kännas okej..men fortfarande lite ont..
Tycker mina bröst e jätte fina!!! dom blev verkligen jätte bra!! så overkligt att man har bröst nu helt plötsligt!
MEN med den här jäkla sport bh:n så ser dom ut som strutar vill inte ha den! måste försöka hitta en ny..provade med ett ganska så tajt linne idag o det ser inte bra ut
o den här bh:n ska jag ha i 2 månader..vill inte
Har du nå bra förslag på nån som e bra men att brösten samtidigt får en fin form under tröjorna osv??
Kramar!!
Jojjsan :
Va skönt att allting gick bra :)
Jag var inte heller nervös under operations dagen, det var värre dagen innan.. hehe!
Min kirurg rekommenderade en sportbh till mig Champion style 019, den är super, rekommederar den, brösten får en jättefin form. Ska du använda bh dag o natt nu i 2mån? Jag skulle ha den dag o natt i 3veckor o efter d ytterligare 3veckor bara under dagen! o mina bröst ser kanon ut!
Du valde väl anatomiska? Ofta så ser dom lite "spetsigare" ut.. men när dom e klara e dom skitsnygga! Jag har runda så mina har varit runda sen dag 1 hihi!
Kul att du e nöjd!
Hur mycket la du in? HA så dåligt minne så ja skäms!
Ha det bra!
kramkram!
pijaten:
Hur länge är det sedan din op? och hur känns det nu?
Joanna/Nojsan:
Lycka till imorg, kommer att gå hur bra som helst. Du behöver inte oroa dig.
Kram Pernilla!